HR-assistent till internationellt företag - Komet - Administratörsjobb i Stockholm
HR-assistent till internationellt företag
Komet / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Komet i Stockholm

För kunds räkning söker Komet en HR-assistent för ett längre uppdrag med sikte på anställning hos kund. Vår kund har huvudkontor i Schweiz och har över 12000 anställda världen över. Företaget finns centralt på Östermalm.
I tjänsten som HR-assistent ingår lättare ekonomiuppgifter. Du kommer att personalavdelningens hjälpande hand och även sköta en del ekonomiuppgifter. Har du arbetat som ekonomiassistent eller fakturahandläggare är det meriterande.
Är du den vi söker?
Vi tror att du är ordningsam, strukturerad och serviceminded. Vi tror att du som söker är prestigelös och har lätt att arbeta med siffror. Du talar och skriver svenska och engelska utan problem och har mycket goda kunskaper i officepaketet.
Du behöver inte ha akademisk utbildning men är antagligen gymnasieekonom.
Information om uppdraget
Start: Omgående
Arbetstid: Dagtid
Omfattning: Heltid
Lön: 120kr/timme exkl. sem. ers.

Publiceringsdatum
2008-03-18

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid
Arbetstid: Dagtid Omfattning: Heltid

Ersättning
Fast lön
Lön: 120kr/timme exkl. sem. ers.

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: KC-SN

Företag
KOMET

Adress
KOMET
BOX 55664
10215 Stockholm

Kontorsadress
Östermalmsgatan 87 B
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 020-252600
E-postadress: rekrytering@komet.se

Jobbnummer
167698

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet: