HR-assistent / HR-administratör / Administratör på deltid

Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-03-22

Företaget
Företaget har sedan starten 1904 vuxit och är idag globalt sett världsledande inom området skönhet och kroppsvård. Bland produkterna kan du hitta märken som bland andra Wella, Calvin Klein, Hugo Boss, OPI, Chloé, Ghd, Max Factor och Marc Jacobs. I företaget arbetar idag ca 20 000 över hela världen och är sedan de startade upp verksamheten i Norden hösten 2016 ca 200 medarbetare varav 100 personer i Sverige.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som HR-administratör kommer du främst att stötta den övriga personalen inom HR-frågor och rekryteringar. Det är en bred roll och du hanterar uppgifter som t.ex koordinera intervjuer, skannar och kopierar, samt konterar fakturor.

Tjänsten är på 75% och initialt ett uppdrag på två månader, med goda möjligheter till förlängning.


Kvalifikationer
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och/eller HR-arbete
• God datorvana, Excel och Office-paketet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska

Meriterande
• Eftergymnasial utbildning inom HR

Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i en roll där du får ge god service till dina kunder och kollegor. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som inkommer. Att ta egna initiativ och agera problemlösande ser du som motiverande. Vidare ser du möjligheter i förändring och du trivs i en assisterande roll som innebär förändrade direktiv och varierad arbetsbelastning.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Värtahamnen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:HR-assistent, HR-administratör, kontorsadministration, assistent, administratör, administration, koordinator, koordinering, deltid, konsult

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nico Ruponen nico.ruponen@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4038057

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: