HR-administratör till internationellt bolag med kommande flytt t

serveOffice ab / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Järfälla eller i hela Sverige

.

Nu söker vi en HR-administratör till vår kund i Sundbyberg. Detta är ett konsultuppdrag på heltid som på sikt kommer övergå till en anställning hos vår kund.

Ditt uppdrag
Som HR-adminsitratör kommer du att stötta både HR-chefer och löneadministratörer med varierande uppgifter. Du kommer initialt ingå i ett projekt i att outsourca bolagets lönehantering, för att på sikt, någon gång under kommande år, flytta ner till Barcelona där ett shared service center kommer att öppnas och du ansvarar för HR-administrationen för norden. I huvudsak handlar det om att hantera mail och frågor kring avtal från både anställda och chefer som behöver guidning och ledning. Du kommer att sätta upp struktur för administrativa processer och identifiera hur kan man göra morgondagens arbetssätt effektivare. Detta är ett mycket spännande och roligt uppdrag för den som är nyfiken på nästa utmaning.

Din bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av HR-administration. Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet. För att lyckas i rollen bör du vara självgående, mycket serviceminded och arbeta med ett stort driv. Du trivs som bäst i ett högt tempo i en internationell miljö och är inte rädd för att ta egna initiativ. Du har ett positivt synsätt, ser lösningar istället för problem, och tänker "kul!" när du ställs inför nya utmaningar. Då mycket av den interna kommunikationen sker på engelska är det viktigt att du känner dig bekväm med det engelska språket i både tal och skrift såväl som svenska. Kan du finska är detta meriterande. Du är även trygg i att hantera olika system.

Som konsult hos Serveoffice erbjuder vi dig
Ett personligt företag som värderar relationer högst, oavsett om det är kunder, konsulter eller kandidater. Här får du engagerade kollegor och ledare som har förstått betydelsen av att ha personal som trivs och mår bra. Olika typer av aktiviteter anordnas flera gånger per termin för att skapa en härlig gemenskap och en "vi-känsla". Vi har kollektivavtal och erbjuder ett brett förmånspaket och ett generöst friskvårdsbidrag. Viktigast av allt- vi erbjuder en bra arbetsplats med mycket skratt!

Ansökan och kontakt
Skicka in dina ansökningar nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan endast via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av konsultchef Stina Hauschildt på 073-779 40 59 eller stina.hauschildt@serveoffice.se.

Om Serveoffice
Serveoffice har varit verksamt sen 1991 och är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som erbjuder personliga och transparenta lösningar. Med gedigen erfarenhet och stort engagemang arbetar vi för att skapa en vass leverans till kunderna och en välkomnande företagskultur med stark gemenskap med, och bland, våra konsulter. Att ha rätt person på rätt plats är det vi hela tiden strävar mot, för att både kandidaten, kunden och vi ska vara nöjda. Vi rekryterar och bemannar på tjänstemannasidan inom kompetensområdena ekonomi & finans, HR & lön samt bank & försäkring. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-10-18

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Serveoffice AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Serveoffice AB (org.nr 556418-1492), http://www.serveoffice.se

Arbetsplats
serveOffice AB

Jobbnummer
4875654

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: