HR-administratör på deltid till globalt företag

Avanzera Bemanning / Administratörsjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Solna, Sundbyberg eller i hela Sverige

Till ett uppdrag hos en av våra kunder som tillhandahåller tjänster inom logistik och lager söker vi nu en HR-administratör. Man är ett globalt företag och har ca 100 medarbetare lokalt. Arbetsplatsen är belägen i Huddinge med gångavstånd till buss och pendeltåg.
Uppdraget är med tillträde 1 mars och beräknas pågå till december 2012. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2011-02-11

Dina arbetsuppgifter
Som HR-administratör sköter du, förutom bemanningen, även den löpande administrationen såsom uppdatering av personalhandboken, att skriva intyg och betygsunderlag, hantering av passerkort samt att ordna inför personalarrangemang . Du ansvarar även för inköp av kontorsmaterial, packmaterial, arbetskläder samt annat som hör till verksamheten samt sköter kontering av HR-fakturor. En viktig del i rollen är att hantera arbetsmiljöfrågor såsom hälsokontroller, enkäter samt arbetsskador och tillbud. Det innefattar även att besvara frågor från de anställda rörande HR-området. Avtalsområdet är Teknikavtalet Metall samt Unionen.
Du kommer att arbeta i tidrapporteringssystemet CasaWin samt administrera kortbehörigheter i Timecon.
Tjänsten omfattar 32 timmar/vecka fördelat på 4-5 dagar.
Bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet från HR-administration, gärna inom Metalls avtalsområde. Dina tidigare kollegor beskriver dig som noggrann och ansvarstagande. Du brinner för administration och trivs att ha ordning och reda omkring dig. Vi tror också att du är prestigelös, tycker om att ge god service och vill bidra till ett trivsamt arbetsklimat bland härliga kollegor.
Du behärskar engelska i tal och skrift.

Så ansöker du
Om det är något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson. Din ansökan mailar du till platsansokan@avanzera.se . Märk din ansökan: "HR-administratör". Ansökningshandlingarna kommer att behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Om Avanzera:
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-02-21
Ange följande referens när du ansöker: HR-administratör
Ansökan kan skickas till e-postadress: platsansokan@avanzera.se

Kontakt
Lisa Karbelius, 08-545 28 303

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vasagatan 15-17
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: platsansokan@avanzera.se

Jobbnummer
848419

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: