Hr-Administratör Med Fokus På Konsulthantering!

JobBusters AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arbetsuppgifter
Junior HR-administratör med fokus på konsulthantering sökes till vår kund inom mode-branschen! Som HR-administratör/konsulthanterare får du möjligheten att arbeta med att hitta rätt personer till rätt plats där din primära uppgift är att ansvara för administration kring konsultinköpsprocessen i deras framgångsrika team. I rollen träffar du dagligen nya människor och du är därmed en serviceminded person som vill arbeta inom en organisation som karaktäriseras av ett högt tempo, öppet sinne och glädje!
Du ser till att hela konsultupphandlingsprocessen följs från början till slut, redigerar jobbannonser, schemalägger intervjuer samt utför beställningar av utrustning konsulter. Vidare kommer du att arbeta med introduktion, uppföljning, avslut av konsulter och fungera som en stödfunktion gällande konsultrelaterade frågor. Som HR-administratör/konsulthanterare har du kontinuerligt kontakt med offshore leverantörer. Du arbetar med att se över konsultupphandlingsprocessen och eventuella förbättringsområden och ansvarar för att informera intern såväl som externa intressenter inom området. Du deltar även i resurs- och inköpsmöten för att få en god inblick i vad varje teams behov ser ut.
Har du en naturlig talang för administration och en är social och driven lagspelare? Då är detta uppdraget för dig!


Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Uppdraget utförs hos vår kund i Stockholm.

Kvalifikationer
• Du har relevant utbildning inom Personal, HR, ekonomi, administration eller motsvarande.
• Du har erfarenhet av att arbeta i en administrativ roll med många kontaktytor. Meriterande med kontakt med leverantörer samt ärende kring avtal.
• Du har god kompetens i Excel.
• Du har intresse för rekrytering-, resurs- och sourcing- området.
• Det är meriterande om du har erfarenhet av HR-administration.
• Det är meriterande om du arbetat inom IT-avdelning och/eller har förståelse kring olika IT-roller.
• Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift


Personliga egenskaper
Som person trivs du i en roll med många kontaktytor och du besitter en god kommunikations- samt samarbetsförmåga. För att trivas i rollen så är det också viktigt att trivs att arbeta i ett högt tempo där du kommer att arbeta såväl självständigt som i team. Vidare är du en lagspelare med hög integritet som gillar att arbeta med administrativa arbetsuppgifter.

Lön
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid, med önskad start 2018-11-01 t.o.m. 2019-08-31 , med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.
Sökord: Konsulthanterare, HR-administration, konsultinköp, rekryterare, konsultansvarig

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-10-15

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-15
Ange följande referens när du ansöker: 2726
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Natalia Dusant 08-525 240 22

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10

Jobbnummer
4402471

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: