HR-administratör

Unik Resurs I Sverige AB / Administratörsjobb / Gnesta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Gnesta, Nykvarn, Trosa, Södertälje, Salem eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Unik Resurs I Sverige AB i Gnesta, Nykvarn, Trosa, Södertälje, Botkyrka eller i hela Sverige

Företagspresentation:

Brinner du för administration och HR-frågor? Är du en prestigelös person som gillar att arbeta i grupp men också ha mycket eget ansvar? Vill du vara del av ett HR-team i en större organisation? Då är du den vi söker! Till en av våra kunder söker vi nu en HR-administratör för ett uppdrag med start i september.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden:

Du ingår i ett HR-team som fungerar som en servicefunktion för den övriga verksamheten. Du kommer att ansvara för verksamhetens inkommande HR-ärenden och ha i uppgift att besvara och lösa uppkomna situationer samt att fördela ut ärenden hos dina kollegor. Beroende på hur din erfarenhet ser ut finns också möjlighet att arbeta med att se över dokument samt processer som kan behöva justeras och skrivas om. Vidare ingår att arbeta med övriga uppgifter inom HR som teamet ställs inför.

Publiceringsdatum
2019-06-27

Profil
Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet inom HR och administration, gärna att du har arbetat inom en HR-avdelning eller med personaladministration tidigare. Du har en gymnasieexamen och vi ser det som meriterande om du har en eftergymnasial examen inom HR. Du är van vid att arbeta självständigt och att arbeta med formella dokument. Du är också van vid att ha datorn som ditt främsta arbetsverktyg. Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska.

Som person är du prestigelös och gillar när det är högt och lågt. Du är självständig och gillar att ta egna initiativ för att hitta lösningar på olika saker. Du har lätt för att samarbeta med andra och du ser vikten av att ingå i en servicefunktion och underlätta för dina medarbetare.

Ansök redan idag!:

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Vi tar helst emot din ansökan via databasen, men om du tycker detta är känsligt är du naturligtvis välkommen med din ansökan direkt till ansvarig rekryterare.

Ansvarig rekryterare är Elin Gladh och nås på 076-945 34 35 eller på elin.gladh@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs:

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Varaktighet, arbetstid
Konsultuppdrag Konsultuppdrag

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Gladh

Företag
Unik Resurs i Sverige AB

Adress
Unik Resurs i Sverige AB
Skyttegatan 2
58230 Linköping

Kontorsadress
Skyttegatan 2 58230 Linköping

Jobbnummer
4839942

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Unik Resurs I Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Unik Resurs I Sverige AB: