Holiday Autos söker norskspråkig medarbetare - Holiday Autos Nordic - Administratörsjobb i Stockholm
Holiday Autos söker norskspråkig medarbetare
Holiday Autos Nordic / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Holiday Autos Nordic i Stockholm

Holiday Autos Nordic söker en medarbetare till vårt nordiska Contact Center i Stockholm för sommararbete med eventuell förlängning.
Holiday Autos Nordic är en av världens ledande hyrbilsförmedlare med 10 miljoner uthyrningsdagar per år. Företaget grundades i London 1987 och har funnits i Sverige sedan 1991. Sedan juli 2005 ingår Holiday Autos i resekoncernen Travelocity Nordic.
Du får arbeta direkt med Holiday Autos kunder på vårt Contact Center centralt beläget vid Hötorget i Stockholm. Arbetet innebär att ta emot inkommande samtal, bokningar och frågor via telefon, fax och e-mail på ett professionellt, vänligt, personligt och serviceinriktat sätt. När du känner dig varm i Holiday Autos kostymen och är mogen för nya utmaningar får du via intern upplärning även möjlighet att arbeta med hotell och evengemangsprodukter samt agentsupport. Detta innebär att du får möjlighet att skaffa dig en bred kunskap inom resenäringen.
Arbetet kräver noggrannhet och servicekänsla. Du bör kunna prioritera rätt arbetsuppgifter under periodvis stressiga förhållanden.
Du ska behärska norska mycket väl, både i tal och skrift. Nordiska språkkunskaper är speciellt önskvärda, men övriga språkkunskaper är också meriterande. Du bör kunna kommunicera på engelska, då vi har kontakt med leverantörer världen över.
Vi vill att du har god datorvana och ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundtjänst, telemarketing eller liknande, men det är inte ett krav.
Vi är ett gäng på cirka 20 personer på Contact Center och totalt är det ca 80 personer som arbetar på Stockholmskontoret.
Skicka in din ansökan och meritförteckning så fort som möjligt då uttagning sker löpande och posterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Meddela i din ansökan när du kan börja.
Skicka ansökan på norska senast 5/5 2008 till vår teamleader på Contact Center Jessica.Kanneback@holidayautos.se .
Gå också gärna in och titta på vår hemsida www.holidayautos.se.

Publiceringsdatum
2008-04-21

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
40 h/vecka. Arbetstid på helger förekommer. Maj t.o.m augusti. Möjlighet till förlängning finns.

Ersättning
Fast lön
Individuell lönesättning beroende på tidigare erfarenhet. Ersättning vid obekväm arbetstid och övertid. Kollektivavtal finns.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-05-05
Ange följande referens när du ansöker: Norskspråkig medarbetare
Ansökan kan skickas till e-postadress: jessica.kanneback@holidayautos.se

Kontakt
Jessica Kannebäck, Teamleader Sales & Customer Care, +46 8 50621000, jessica.kanneback@holidayautos.se

Företag
Holiday Autos Nordic

Adress
Holiday Autos Nordic
Box 3378
10367 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 38, 3 tr
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-50621000
E-postadress: info@holidayautos.se

Jobbnummer
199002

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Holiday Autos Nordic: