Heltidsanställd till The Brandstore

Sweden inn House Brands AB / Butikssäljarjobb / Eda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Eda, Årjäng, Arvika, Bengtsfors, Grums eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sweden inn House Brands AB i Eda

The Brandstore är ett nytt butikskoncept som främst säljer varumärket U.S. Polo Assn och kommer att öppna en rad butiker, med den första öppningen i Charlottenberg den 25 november 2019. Vår butik kommer att bestå av ungefär 80% U.S. Polo Assn. och 20% av kvalitetskläder för damkläder.

Vi letar efter en anställd med gedigen erfarenhet inom kläder / mode och detaljhandel. Denna position är inte ingångsnivå, och som sådan letar vi efter någon som inte är rädd för ansvar och någon som är självmotiverad med en bra arbetsetik. Det är mycket troligt att den här personen kommer att gå till butikschef om vi ser att det är lämpligt, och ansvaret börjar öka från första dagen när vi ser progression. Ansvarsområden som du kan förvänta dig inkluderar försäljning på golvet, ledande andra anställda, ekonomi / redovisning, merchandising och mycket mer om du kan gå över till butikschef inom en snar framtid.

Personen vi söker bör ha kunskap om merchandising, affärsrelationer, försäljning och logistik och fungera på en assistent-ledningsnivå eller högre. Du borde kunna arbeta självständigt. Slutligen letar vi efter någon med åtminstone någorlunda erfarenhet av IT- och programvarusystem relaterade till butiksdriften. Du MÅSTE kunna arbeta både dagar och kvällar såväl som helger beroende på schema. Du måste tala flytande engelska för den här positionen, eftersom delar av vår logistik- och ledarskapspersonal är baserade på engelska.

Vi föredrar att anställa någon som har lednings- och försäljningserfarenhet, någon som har arbetat i teammiljöer tidigare och kan visa oss indikationer på ledarskapskvaliteter. Viktigast av allt letar vi efter någon med merchandising-erfarenhet.

Skicka ett e-postmeddelande till tina@frimo.no med ditt CV och ett kort ansökningsbrev. Vi svarar omedelbart med eventuella intervjudatum om vi finner din ansökan lämplig för vår position.

Tillträde: December 2019

• ---------

The Brandstore is a new store concept that primarily sells the brand U.S. Polo Assn and will be opening a range of stores, with the first one opening in Charlottenberg on November 25th, 2019.
Our store will consist of roughly 80% U.S. Polo Assn. and 20% of quality womenswear brands.

We are looking for an employee with solid experience in clothing/fashion and retail. This position is not entry-level, and as such we are looking for someone who is not afraid of responsibility and someone who is self-motivated with a good work ethic. This person will be highly likely to advance to store manager if we see a good fit, and responsibilities will start increasing from day one as we see progression. Responsibilities you can expect include sales on the floor, leading other employees, finances/accounting, merchandising, and much more in the event you are capable of advancing to store manager in the near future.

The person we are looking for should have knowledge of merchandising, business relations, sales and logistics and operating on an assistant-management level or higher. You should be capable of working independently. Lastly, we are looking for someone with at least decent experience in IT and software systems related to store operations. You MUST be able to work both days and evenings, as well as weekends depending on the schedule. You must be highly fluent in english for this position, as parts of our logistics and leadership personell are based in english.

We would prefer to hire someone who has management and sales experience, someone who has worked in team environments before and can show us indications of leadership qualities. Most importantly we are looking for someone with merchandising experience.

Please send an email to tina@frimo.no with your CV and brief application letter. We will promptly reply with possible interview dates if we find your application suitable for our position.

Workstart in December 2019

Varaktighet, arbetstid
40 timmar i veckan. Schema kommer att utarbetas. Butiken har öppet mellan klockan 9-20 40 hours per week. Schedule will be worked out. Store hours between 9AM - 8PM

Publiceringsdatum
2019-11-11

Ersättning
Månadslön
Paid monthly salary

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-30

Adress
Sweden inn House Brands AB
Charlottenbergs Shoppningcenter
67332 CHARLOTTENBERG

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sweden inn House Brands AB (org.nr 559204-1759)
Charlottenbergs Shoppningcenter (visa karta)
673 32  CHARLOTTENBERG

Ansökan
E-post: tina@frimo.no

Jobbnummer
4949985

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sweden inn House Brands AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sweden inn House Brands AB: