Helpdesk/Support - Atronic Försäljning AB - Supportteknikerjobb i Göteborg
Helpdesk/Support
Atronic Försäljning AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos Atronic Försäljning AB i Göteborg

Atronic har funnit på marknaden sedan 1979 och är marknadsledande inom Payment
Transaction Management (PTM) - kostnadseffektiv hantering av microbetalningar.
Atronic PTM System är samlingsbegreppet på den portfölj av egenutvecklade system
med bl a ett frontsystem (kassaklient) och ett administrationsprogram i form av
rapport- och korthantering. Vi dominerar marknaden när det gäller antalet
installerade system, komplexiteten i kundlösningarna och bredden i vår kundbas.
Den spänner över industri- och tjänsteföretag, sjukhus, nöjesparker,
rekreationsanläggningar, univer-sitet och högskolor, FM-bolag och ledande
caterföretag. På Atronic är beslutsvägarna korta och kulturen präglas av ansvar
och service till kunderna. Dagligen använder närmare 350.000 anställda våra
kortsystem för betalning i kassor och vendingmaskiner. Idag är vi 13 anställda
och omsätter c:a 18 miljoner. Huvudkontoret finns i Göteborg. Vår nuvarande
medarbetare på Heldesk/Support går nu vidare mot nya utmaningar varför vi söker
hans efterträdare till Helpdesk/Support Arbetsuppgifter Du
kommer huvudsakligen att arbeta med följande uppgifter och huvudsyftet med
tjänsten är att vara "en väg in" för alla systemrelaterade frågor. - ta
mot och besvara inkommande ärenden från våra kunder och partners - ärenden
kan handla om allt från handhavande, frågor som rör installationer, olika
verksamhetsapplikationer, felavhjälpning till mer komplexa frågor som kan röra
våra kunders nätverk - registrera, sammanställa inkomna samtal i vårt
ärendehanteringssystem - klara av att stundtals arbeta under högt tempo och
tycka om att lösa kunders problem - vara öppen för att rycka in i
supportteamets övriga arbetsuppgifter För att lyckas med dina
arbetsuppgifter måste du vara serviceinriktad och ansvarsfull och givetvis ha
lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Arbetet är i hög grad självständigt
så du måste hitta lösningar och ta egna initiativ. Som person är du trygg i din
yrkesroll och har förmåga att hantera kunder som är under stark tidspress. Du
kommer att ingå i ett supportteam med i dag fyra medarbetare.
Utbildning och erfarenhet Du har någon form av teknisk utbildning på
gymnasie- och/eller på KY-nivå där du även fått grund-läggande IT kunskaper inom
främst Windows OS, PC hårdvara och nätverksadministration. Du måste ha minst tre
års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. För att du ska kunna lösa dina
arbetsuppgifter på ett professionellt sätt så kommer du att få en inskolning i
våra system och rutiner genom företagets försorg. Välkommen med Din
ansökan!

Publiceringsdatum
2008-02-21

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare. Heltid. Dagtid.

Ersättning
Fast lön.

Kontakt
Ronny Karlsson.

Så ansöker du
Ansökan via e-post ronny.karlsson@atronic.se inkommen
senast 080305

Företag
Atronic Försäljning AB
Backa Bergög. 12
Backa Bergögata 12
422 46 HISINGS BACKA Tel 031-7424900
Fax 031-7424901
Epost: Info@atronic.se
Mer information på http://www.atronic.se

Jobbnummer
137391

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Atronic Försäljning AB: