Helpdesk / Service Desk / 1st Line

Experis / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Alingsås eller i hela Sverige

Experis IT växer och vi söker nu dig som vill bredda din erfarenhet inom IT genom att arbeta som Service Desk-tekniker i en fartfylld och spännande miljö. Vi söker dig som trivs med att ha telefonen och datorn som dina viktigaste arbetsredskap samtidigt som du ger förstklassig service. Välkommen med din ansökan redan idag!

Service desk, helpdesk, 1st line, 2nd line, support, supporttekniker, support technician, kundrådgivare, tekniker, IT-tekniker, IT technician, tech support, IT-support, IT support, Microsoft, Windows 7, Windows 8, Windows Server, Active Directory, AD, Exchange, SharePoint, IP, TCP/IP

Vi söker dig som vill supportera slutanvändare över telefon i en fartfylld miljö.

Hur ser arbetet ut?

Experis IT har just nu flera olika lediga tjänster inom IT: service desk, IT-support, 1st line och liknande. Arbetstiderna varierar och i vissa uppdrag arbetar du med beredskap.

Du besvarar telefonsamtal och mail från användare och har mycket kontakt med slutanvändare när det gäller att lösa tekniska problem relaterat till t ex behörigheter, lösenordshantering, nätverk, TCP/IP och liknande.

Mer information om företaget och rollen ges vid en personlig intervju, så skicka in din ansökan redan idag!

Arbetstider: Varierande

Uppdragslängd: Långsiktigt

Omfattning: 100 %

Ort: Göteborg

Vem är du?

Vi söker dig som är bra på att koordinera och att hålla koll på flera arbetsuppgifter samtidigt. Du får gärna vara socialt kompetent, problemlösande, samt trivas med att arbeta i team. Vi tror vidare att du har lätt för att samarbeta med andra, lyssna, lösa konflikter och vara konstruktiv i ditt förhållningssätt.

Du har ett stort IT-intresse och tycker att det låter roligt att jobba med att hjälpa andra.

Vi söker dig som är finsk/engelsktalande eller svensk/dansktalande.

Det är meriterande om du har erfarenhet inom helpdesk, IT-support, som 1st eller 2nd line support eller har en utbildning inom IT-området.

Vad kan vi erbjuda dig?

Förutom en god erfarenhet och ett roligt och intressant uppdrag, ger konsultanställningen dig en rad förmåner.

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.

Experis eftersträvar mångfald och vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Frågor?

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila Kandidatspecialist Albin Ljungquist på

Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract

Publiceringsdatum
2017-03-29

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-19
Ange följande referens när du ansöker: 19664
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Albin Ljungquist Albin.ljungquist@se.experis.com

Företag
Experis

Adress
Experis
41104
41104 1480

Kontorsadress
Lilla Bommen 5A

Jobbnummer
3406306

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis: