Helpdesk Consultant Stockholm

Ticmate AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ticmate AB i Stockholm

Vill du jobba deltid på ett entreprenörsdrivet, internationellt företag, som säljer biljetter till evenemang över hela världen?

Då kan du vara rätt person att söka tjänsten på Ticmate's Helpdesk!

Vilka är vi?

Ticmate är ett privatägt, entreprenörsdrivet företag på en global marknad som säljer biljetter online till mer än 4000 evenemang och attraktioner över hela världen. Vi driver för närvarande 350 nischade websidor på 20 språk och vårt internationella team finns förutom i Sverige även i Danmark, Spanien, Tyskland och Österrike. Vi lanserar nya websidor varje månad och är i skrivande stund aktiva i 47 länder.

På Ticmate brinner vi för att berika människors liv genom att på ett smidigt och enkelt sätt erbjuda biljetter till aktiviteter och evenemang som förgyller semesterupplevelsen.

Ticmate är ett företag drivet av värderingar där vi tycker att det är viktigt att ha roligt på jobbet och samtidigt sätter en ära i att jobba effektivt. Vi arbetar agilt och kombinerar dynamik med att ha ordning och reda. Vi erbjuder dig en möjlighet att ingå i ett växande, effektivt team som arbetar i en informell, internationell miljö där du har goda utvecklingsmöjligheter.

Vi växer organiskt och omsätter närmare 200 miljoner kronor på årsbasis och bolaget har varit lönsamt sedan 14:e dagen. Ticmate är ett DI Gasellföretag och målsättningen är att omsätta en miljard kronor om 5?7 år och upp till 10% av Ticmates vinst går till välgörenhet.

Vad söker vi?

Vi utökar nu teamet och söker en serviceinriktad, självgående medarbetare med känsla för språk för en deltidsanställning på vår internationella Helpdesk. Du ansvarar för att bidra till våra kunders goda upplevelse av Ticmate genom att vara en del av vårt internationella Helpdesk-team där du i första hand hjälper våra kunder via mail och telefon.
Du arbetar främst på svenska och engelska. Ytterligare språk är önskvärt och annat modersmål än svenska är meriterande, där t.ex. finska och holländska, men även andra språk, är något vi söker.

Vem söker vi?

• Du talar och skriver flytande svenska, men har gärna annat modersmål.
• Du talar och skriver engelska på en god nivå, ytterligare språk är meriterande.
• Du trivs med att kommunicera med kunder via telefon och mail.
• Du är serviceinriktad, organiserad, resultatfokuserad och får jobbet gjort innan deadline.
• Du har en känsla för språk och ett intresse för kommunikation, service och evenemang.
• Du kan arbeta självständigt, men tycker samtidigt om att samarbeta med andra.
• Du kan arbeta mellan 10-20 timmar per vecka, främst hemifrån efter ett flexibelt, individuellt schema och med din egen dator, vilket gör att arbetet lätt går att kombinera med t.ex studier.

Tycker du att det här låter spännande och tror du att du har det vi söker? Vi avser att tillsätta tjänsten så snart som möjligt, så vill du bli en del av Ticmates Team, skicka in din ansökan till oss på engelska eller svenska senast 12 september 2016.

Publiceringsdatum
2016-08-30

Så ansöker du
Ansökan sker online senast den 2016-09-12. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Du ansöker här: http://www.ticmate.se/jobba-pa-ticmate/

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Du ansöker online här: Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
TICMATE AB

Adress
TICMATE AB
NYGRÄND 10 1 TR
11130 STOCKHOLM

Kontorsadress
NYGRÄND 10
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-55113444

Jobbnummer
3020169

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ticmate AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ticmate AB: