Har du vad som krävs för att bli Åhléns Skövdes nya Säljledare? - Åhléns - Säljarjobb i Skövde
Har du vad som krävs för att bli Åhléns Skövdes nya Säljledare?
Åhléns / Säljarjobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla säljarjobb i Skövde, Tibro, Tidaholm, Skara
Visa alla jobb hos Åhléns i Skövde

Vi på Åhléns är stolta över att vara ett av Sveriges starkaste varumärken. Vi har idag 65 fina varuhus runt om i hela Sverige och e-handel via åhlens.se. Företaget grundades redan 1899 som ett litet postorderföretag i Insjön i Dalarna men har vuxit till att idag omsätta 4,8 miljarder och våra 3 000 skickliga medarbetare möter 80 miljoner kunder varje år. Vi är varuhuset som erbjuder en smart mix av prisvärda produkter på ett inspirerande, enkelt och lättillgängligt sätt.
Vi har ett högt engagemang hos våra medarbetare och vi brinner för att bli lite bättre varje dag. Eftersom vi är en del av Sveriges största detaljhandelskoncern Axel Johnson AB finns goda utvecklingsmöjligheter för våra medarbetare.

Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Åhléns är ett värderingsstyrt företag och genom ett starkt affärsmannaskap blir vi lite bättre varje dag.
Vill du bli en del av ett vinnande team? Älskar du försäljning? Brinner du för att coacha andra? Då är kanske rollen som Säljledare hos oss rätt för dig!
I rollen som Säljledare hos oss på Åhléns är ditt ansvar att coacha och utveckla våra säljare att bli lite bättre varje dag. Du ansvarar för att varje kund som besöker Åhléns möts av säljare som kan sina produkter och ger ett bemötande i världsklass varje dag. Med din entusiasmerande ledarstil coachar, engagerar och inspirerar du medarbetarna. Som Säljledare är du en viktig förebild och en av nyckelpersonerna för den dagliga operativa driften i varuhuset.
Du samarbetar med Varuhuschef, Säljare och Visual Merchandiser. Du är en del av varuhusets ledningsgrupp och rapporterar till Varuhuschefen. Då Varuhuschefen inte är på plats är du ytterst ansvarig i varuhuset.

Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Tillsammans kan vi åstadkomma så mycket mer! Till oss tar du med dig:

Flerårig erfarenhet av försäljning, gärna inom detaljhandeln
Flerårig erfarenhet av att coacha andra i försäljning och kundmötet
Dokumenterad erfarenhet av att leda medarbetare och utveckla team med goda resultat

För att lyckas i rollen hos oss krävs att du har ett stort intresse för detaljhandeln och brinner för människor, service och försäljning! Du har ett stort sälj- och resultatfokus och är en stjärna på försäljning. Att arbeta i ett högt tempo är du van vid och det kräver att du är tydlig i ditt sätt att kommunicera. Du är initiativtagande, lösningsorienterad och känner dig trygg i en ledande roll. Du har en motiverande ledarstil där du får andra att växa och har lätt för att ge feedback på ett sätt som inspirerar och engagerar andra.
Tjänsten är en en tillsvidareanställning på 28,69. Vi ser gärna att du kan börja hos oss 2018-02-01.
Urval kan komma att ske löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
deltid 28,69 tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-11-10

Ersättning
månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Åhléns

Adress
Åhléns
Hertig Johans torg 4
54130 Skövde

Kontorsadress
Hertig Johans torg 4

Jobbnummer
3797333

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Åhléns: