Handläggare till viktig myndighet sökes

Bemannia Kontor / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker nu dig som tycker om att få utreda ärenden och ha kontakt med andra människor!

Om uppdraget:

Vi söker nu dig som vill jobba på en myndighet där du kommer att få ta emot prisansökningar som du sedan utreder för att senare ta ett beslut i. Du kan börja rätt så omgående men senast den 5 mars och sedan pågår uppdraget på heltid i sex (6) månader med chans till förlängning.

Publiceringsdatum
2018-02-09

Arbetsuppgifter
Som handläggare på denna myndighet kommer du att sitta på enheten för regelstyrda prisändringar och tillsyn. Du kommer ta emot prisansökningar från läkemedelsföretag och bereda dem inför beslut samt ta emot anmälningar om varors tillgänglighet från läkemedelsföretag och apotek.

I arbetet ingår att ha kontakter med andra myndigheter och apoteks- och läkemedelsföretag, via mail och telefon. Du kommer att arbeta självständigt med dina arbetsuppgifter och sitta tillsammans med andra utredare på enheten.

Kvalifikationer
För att trivas i denna roll krävs det att du kan börja senast den 5 mars, du vill arbeta heltid samt att du:

• har högskoleutbildning eller likvärdig utbildning och minst ett (1) års arbetslivserfarenhet av liknande arbete
• har goda kunskaper i MS Office
• har erfarenhet av att arbeta i Excel
• har erfarenhet av ärendehantering
• uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska

Det är meriterade om du:

• har erfarenhet av handläggning av ansökningar
• har erfarenhet av arbete på läkemedelsindustri och/eller apoteksföretag eller annat arbete med läkemedelsfrågor
• har erfarenhet av arbete vid statlig myndighet

Vi tror att du som söker har lätt för att lära dig nya saker, har ett lösningsfokuserat arbetssätt, jobbar strukturerat och har god samarbetsförmåga.

Stämmer detta in på dig? Välkommen in med din ansökan redan idag!

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, möjlighet till förlängning

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Dahlin

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3955609

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: