Handläggare till kontoret i Sundsvall

Arbetslöshetskassan F. Service och Kommunikation / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arbetslöshetskassan F. Service och Kommunikation i Sundsvall, Stockholm eller i hela Sverige

Vill du jobba som handläggare hos oss med placering på vårt kontor i Sundsvall?
På Sekos a-kassa är vi 38 anställda varav 24 är handläggare som har till uppdrag att ta hand om arbetslöshetsförsäkringen för våra cirka 80 000 medlemmar som är verksamma inom nio olika branscher, bland andra väg och ban, försvar, post, och tele. Vi är placerade på fyra olika kontor i landet varav Sundsvall är ett av dem. Vårt huvudkontor finns i Stockholm.
Det är ett arbete med ett stort ansvar eftersom besluten vi fattar påverkar våra medlemmars vardag. Vi värnar därför om att våra medlemmar ska känna sig trygga i hur vi hanterar vårt uppdrag och arbetar för att vara flexibla, effektiva och tillgängliga.
Nu behöver vi förstärkning och söker därför en erfaren, serviceinriktad, teknikvan och kommunikativ medarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
I din roll som handläggare ger du professionell och personlig service och du utreder och fattar beslut inom ramen för arbetslöshetsförsäkringen. Arbetet ställer stora krav på förmågan att ta in och analysera information men också på att kunna arbeta effektivt och strukturerat.
Vi söker dig som
• har tidigare erfarenhet av handläggning inom arbetslöshetsförsäkringen
• arbetar målinriktat med fokus på medlemmen
• har förmågan att arbeta effektivt och strukturerat
• är noggrann, ansvarstagande samt har god samarbets- och initiativförmåga
Det här erbjuder vi
Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid 38,45 timmar per vecka med tillträde så snart som möjligt på vårt kontor i Sundsvall. Provanställning kan komma att tillämpas. Vi har lön och anställningsvillkor enligt gällande avtal i Handels/AFO och därutöver ett förmånligt lokalt kollektivavtal. Vi har bland annat både friskvård och lunchförmån.
Låter detta intressant?
Skicka din ansökan med meritförteckning senast den 5 april 2024 till akassan.ansokan@seko.se.
Ansökningarna kommer att behandlas löpande.
Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta:
Ann-Charlotte Andersson, verksamhetschef, 010-483 66 43, 070-590 40 94 eller via mejl ann-charlotte.andersson@seko.se
Gülseher Aras, facklig representant, 010-483 66 31 eller gulseher.aras@seko.se
Läs gärna mer om oss och vår behandling om personuppgifter i samband med rekrytering på www.sekosakassa.se
Välkommen till oss!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-05
E-post: akassan.ansokan@seko.se

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Arbetslöshetskassan F. Service och Kommunikation
Södra Järnvägsgatan 31, 2 tr (visa karta)
852 36  SUNDSVALL

Arbetsplats
Arbetslöshetskassan För Service & Kommunikation (Sekos a-kassa)

Jobbnummer
8544418

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arbetslöshetskassan F. Service och Kommunikation

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arbetslöshetskassan F. Service och Kommunikation: