Handläggare till enheten kundservice Stockholm Parkering

Stockholms stad, Stockholm Stads Parkering AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholms stad, Stockholm Stads Parkering AB i Stockholm

Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm.

Stockholm Parkering ägs av Stockholms stad och har en viktig roll i Stockholms stads samlade trafik- och parkeringspolitik. Bolagets affärsidé är att bygga nya parkeringsanläggningar och nyttja de befintliga så väl som möjligt så att man skapar utrymme för Stockholm att växa.

Bolaget ansvarar för 234 garage/P-hus och drygt 1 400 ytparkeringar, totalt ca 71 000 parkeringsplatser inom Stockholms stad. Stockholm Parkering har 67 anställda och årsomsättningen är på drygt 550 miljoner kronor.
Bolaget befinner sig i en expansiv fas där vi bland annat bygger ett antal nya garage. I den nya stadsdelen Hagastaden bygger vi Sveriges största underjordiska garage.

Publiceringsdatum
2016-08-21

Arbetsuppgifter
På kundservice arbetar tio medarbetare. Vår kundservice är bolagets ansikte utåt och jobbar aktivt för att få nöjdare kunder. Kundservice hanterar i huvudsak tre fokusområden, uthyrning, ersättningsärenden och kontrollavgifter. Utöver dessa områden hanterar kundservice felanmälningar. Kundservice upprättar avtal, tillstånd och nycklar samt är ansvariga för all informationshantering till våra kunder. I arbetsuppgifterna ingår även att bemanna receptionen på Palmfeltscenter. I receptionen kan våra kunder få personlig service med allt från att teckna avtal till att hämta nycklar.

Kvalifikationer
Kompetenser
• Minst 3-årig gymnasieutbildning
• Svenska och engelska i tal och skrift, övriga språk meriterande
• MS office
• MS CRM, meriterande
• God geografisk kännedom om Stockholmsregionen
• Kännedom om hyreslagen

Dina personliga egenskaper
• Social, serviceinriktad med förmåga att arbeta med hög kvalitet i kundrelationer
• Gilla att prata i telefon
• God förmåga att kunna hantera svåra kundsamtal
• God samarbetsförmåga och smidig i kontakten med medarbetare och kunder
• Mycket god kommunikativ förmåga
• Tempot i teamet varierar därför behöver du vara stresstålig och duktig på att alltid leverera hög kvalité oavsett period
• Lösningsorienterad och serviceinriktad med en positiv inställning

ÖVRIGT
Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2016-10-01 Urval sker löpande under rekryteringsprocessen, upphör: 2017-01-31 Eventuell möjlighet till förlängning.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-09
Ange följande referens när du ansöker: A44851
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisbeth Gatenborg, Stabschef 08-772 97 34

Facklig kontakt
Göran Stepanovic, Kommunal 08 - 772 96 49
Anne Lintala, SACO 08-7729685

Företag
Stockholms stad, Stockholm Stads Parkering AB

Adress
Stockholms stad, Stockholm Stads Parkering AB
Box 4678
11691 Stockholm

Kontorsadress
Palmfeltsvägen5 11691 Stockholm

Jobbnummer
3004217

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholms stad, Stockholm Stads Parkering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholms stad, Stockholm Stads Parkering AB: