Handläggare sökes till Volkswagen Finans i Södertälje

2Complete AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Södertälje, Nykvarn, Botkyrka, Huddinge, Gnesta eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Är du produkttekniskt kunnig inom bilbranschen och en duktig administratör? Då har vi en spännande möjlighet för dig.

I rollen som Claim Manager kommer du att arbeta med hantering och granskning av verkstadsfakturor. Det innebär att du kommer att analysera, göra rimlighetsbedömningar och godkänna dem. Du kommer även att ha kontakt med Återförsäljare och ge support gällande såväl system som produktfrågor. Du kommer även att hantera inläsning av verkstadsfakturor,
utbetalning/kreditering av verkstadsfakturor och ansvara för att uppföljning, utredning och korrigering utförs av serviceavtal mot verkstadsfakturor



Om företaget
Volkswagen Finans Sverige AB erbjuder finansiering och tillhörande tjänster för att skapa förutsättningar för återförsäljare inom Volkswagen-gruppen att sälja fler bilar. Vi erbjuder bland annat kundfinansiering i form av leasing eller lån, serviceavtal, försäkring, personalbil och hantering/administration av bilpark med mera. Vi erbjuder även finansieringslösningar specifikt för återförsäljarnas verksamhet. Bolaget står under Finansinspektionens tillsyn. Volkswagen Finans Sverige är ett helägt dotterbolag till Volkswagen Financial Services AG, Tyskland som i sin tur är ett helägt dotterbolag till Volkswagen AG, Tyskland.

Din profil
Vi söker dig som minst gymnasieutbildning, gärna med verkstadsteknisk inriktning. Du har tidigare erfarenhet från fordonsbranschen servicemarknad t.ex. som Servicerådgivare eller verkmästare med administrativ erfarenhet. Du har nog med kunskap för att kunna göra rimlighetsbedömningar av verkstadsfakturor. Du har hög datorvana och det är meriterande med tidigare erfarenhet av systemen Goliat och Elsa. Du är flytande i både svenska och engelska i både skrift och tal.

Som person vill vi att du är serviceinriktad, noggrann och flexibel. Du har en hög förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete. Vidare vill vi att du är självgående men med hög teamkänsla och det är självklart för dig att alltid ha kunden i fokus.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se




Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-02-01

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-22
Ange följande referens när du ansöker: 1683
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Magnusson anna@2complete.se 076- 869 30 48

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
4588878

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: