Handläggare sökes till myndighet i Göteborg för långt uppdrag

Bemannia Kontor / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Öckerö, Härryda eller i hela Sverige

Vi på Bemannia söker nu dig som vill arbeta som handläggare hos vår välkända kund i Göteborg. Uppdraget beräknas påbörjas i början av oktober och löper sedan till och med oktober 2019. Möjlighet till två års förlängning finns. Totalt är kunden i behov av 10 st handläggare.

Dina arbetsuppgifter:
Du arbetar med att handlägga, administrera, bereda och följa upp ledningsärenden. Handlägningen innebär beredning av inkommen ansökan och kan bland annat omfatta begäran om komplettering av handling från kund. Ditt arbete utmynnar sedan i diverse beslut. Arbetet sker via ärendehanteringssystem. Du arbetar även med att ha kontakt med andra interna och externa personer, ge råd och förmedla information.

Dina kvalifikationer:

• Utbildning på gymnasienivå av teknisk inriktning.
• Minst två års erfarenhet av yrkesområdet eller likvärdigt.
• Telefonvana, det vill säga tidigare erfarenhet från arbete i närliggande verksamhet, kundserviceverksamhet eller liknande.
• God erfarenhet av att arbeta med PC.
• Goda kunskaper i svenska avseende tal och skrift.
• Erfarenhet av myndighetsutövning är meriterande.

Dina personliga egenskaper:
Arbetet innebär att vara kundens ansikte utåt vilket ställer krav på att vara utåtriktad, stresstålig, serviceinriktad samt noggrann. Vidare kräver arbetsuppgifterna att kunna ta egna initiativ och arbeta självständigt.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-08-04

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Dahlin

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3627926

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: