Handläggare/projektör Vvs Till Inkon AB

Borås / Byggjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla byggjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Borås i Borås, Jönköping, Skövde, Stockholm eller i hela Sverige

Om tjänsten
INKON Sverige AB är ett rikstäckande konsultföretag som betjänar installationsföretag med anbudskalkyler och projektering föra alla typer av projket.

Vi är en del av ett stort koncernföretag som borgar för stabilitet och goda relationer i branchen.

I vår projektportfölj finns många både små och stora projekt av alla tänkbara slag, allt från bostäder till logistik och kongressanläggningar med högt teknik innehåll.

En handläggare VVS på INKON sköter självständigt de projekt son han/hon ansvarar för. Det innebär ansvar för tidredovisning, uppföljning, kund- och beställarkontakter samt att i stora projekt även samordna och leda kollegor som arbetar som konstruktörer i projketet.

Handläggaren skall kunna utföra de beräkningar som normalt utförs i projekten såsom energiberäkningar, energibalansberäkningar mm.

Som handläggare skall man göra månadsvisa avstämningar i projektet och rapportera till närmsta chef. Vår idé är att handläggarenäven skall ta fram ett koplett fakturaunderlag till ekonomienheten. Vi ser det som en stor fördel om du har erfarenhet av kundkontakter och anbudsförsäljning. Erfarenhet av miljöstyrning i projekt såsom Green Building, Breeam mm är meriterande. Vi ser även en fördel om har erfarenheter från BIM-projektering.

Din profil
Vi lägger även stor vikt vid kunskaper och erfarenhet, inte bara inom teknik utan även entreprenadjuridik AB-ABT vilket ligger till grund för alla uppdrag inom branschen. Det läggs stor vikt vid handläggarens sociala färdigheter eftersom det i tjänsten kommer att ingå en stor del av kontakter med kunder, beställare, andra konsulter och inte minst kollegor.

Du är troligen ingenjör eller installatör med bakgrund i ett installationsföretag.
Viktiga egenskaper är att du är flexibel, är noggrann och kundorienterad med god erfarenhet från enterprenadbranschen.

Resor ingår som en naturlig del i din tjänst.

Vi söker i första hand dig som finns nära Borås, Göteborg, Malmö, Örebro och Stockholm

För mer specifika frågor om tjänsten, kontakta Magnus Tholin INKON AB 0768-664757

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-04-23

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-19
Ange följande referens när du ansöker: 5789
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Hedlund anna.hedlund@arbetslivsresurs.se

Företag
Borås

Adress
Borås
Katrinedalsgatan 1
50451 Borås

Kontorsadress
Katrinedalsgatan 1

Jobbnummer
4099740

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Borås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Borås: