Handläggare

PayEx Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Gotland, Västervik, Valdemarsvik, Oskarshamn, Borgholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PayEx Sverige AB i Gotland, Stockholm, Upplands-Bro eller i hela Sverige

PayEx framgång beror till stor del på att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som tar ett stort ansvar. I PayEx strävar vi efter att tillvarata varje medarbetares unika förmåga. Våra medarbetares engagemang bidrar till att våra kunder får ett ännu bättre bemötande. Vi söker dig som delar vår ambition och våra värderingar.


PayEx framgång beror till stor del på att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som tar ett stort ansvar. I PayEx strävar vi efter att tillvarata varje medarbetares unika förmåga. Våra medarbetares engagemang bidrar till att våra kunder får ett ännu bättre bemötande. Vi söker dig som delar vår ambition och våra värderingar.

Om bolaget PayEx är ett dotterbolag till Swedbank med cirka femhundra medarbetare i fyra länder. Sedan starten på Gotland 1972 driver vi utvecklingen inom vår bransch och är idag en av Nordens främsta experter på betalningar. Vi har en heltäckande och svåröverträffad kompetens inom alla former av betallösningar för e-handel, mobila plattformar och fysisk handel. Vi hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating och billing, faktura- och reskontrahantering, inkasso, kredithantering och finansiering.

Vår vision Vår vision är att alla förr eller senare ska betala via PayEx. Det är en ambitiös vision som visar att vi har en stark tro på oss själva. Vi drivs av hög servicegrad, innovationskraft och entreprenörsanda. PayEx framgång beror till stor del på att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som tar ett stort ansvar.

Vi arbetar utifrån våra värdeord: Service, Innovation, Knowledge och Honesty.

Om Customer Operations - vårt uppdrag Customer Operations består av ca 220 medarbetare som finns i PayEx alla länder. Vår kundleverans är till PayEx alla kunder för PayEx alla tjänster.

Customer Operations är indelat i 5 enheter som var och en för sig ansvarar för hela Levereraprocessen inom sina "produktområden". Utöver dessa 5 enheter finns det två funktioner som ansvarar för planering och kontroll (Plan & Control) samt verksamhetsutveckling (Develop).

Customer Operations uppdrag är att:

Säkerställa en kundleverans som är i enlighet med ingångna avtal och SLA
Ansvara för huvudprocessen Leverera - från kundavtal till betald leverans
Vara proaktiva i produkt-, kund- och processutveckling i nära samarbete med Sales, Product och IT
Säkerställa att leverans och utveckling sker i enlighet med marknadens krav på operationell effektivitet, kvalitet och service
Om teamets uppdrag Teamet består av 8 medarbetare varav Handläggare och en Team Manager som fokuserar på uppstart av nya kunder oavsett tjänst. Vi strävar alltid efter att utveckla och förbättra arbetssätten och tjänsterna. Tillsammans med våra kunder utvecklas vi.

Några av dina arbetsuppgifter består i att Du kommer vara nyckelpersonen i uppstarten av nya kunder. Utbilda kunderna i vårt gränssnitt samt se till så att kundens tjänster kommer igång på PayEx.
Du arbetar med tester av filer i samband med nyuppsätt av kunder och med förändringar i faktureringsflödena för befintliga kunder.
Du kommer även arbeta med automatiska flödet för faktureringar samt med olika faktureringssätt.
Kundkontakt är en given del av detta arbete och vi lägger stor vikt vid serviceanda och förmågan att se värde för kund.
Vi sätter stor vikt vid flexibilitet och att arbeta tillsammans bakom våra målsättningar. Varje individ hos oss firar våra vinster och tar ansvar för våra förluster, oavsett kompetensgrupp.
Vi arbetar i en dynamisk miljö där vi kontinuerligt strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Arbetssättet innebär att du har möjlighet att utvecklas emot nya områden.
Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen Du är driven och trivs att arbeta med problemlösning.
Du brinner för att ge ett professionellt och trevligt bemötande till kunder & samarbetspartners.
Du har ett stort tekniskt intresse.
Du är noggrann och strukturerad.
Du är ansvarsfull, bra på att kommunicera, arbeta självständigt och i grupp samt trivs med ett högt tempo i en omväxlande miljö med tidvis snabba förändringar.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Du kanske sedan tidigare har med dig Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Examen i relevant utbildning på universitet eller högskola.
Erfarenhet av arbete med tester.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Ansökan Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt. Ansökningarna kommer att behandlas konfidentiellt och sista ansökningsdag är 2017-10-15.

Inte något för dig? - tipsa en kollega om jobbet!

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringkanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare som föregås av 6 månaders provanställning

Publiceringsdatum
2017-10-02

Ersättning
enl.ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Andréa Daun +46 498201512

Företag
PayEx Sverige AB

Adress
PayEx Sverige AB
S:t Hansplan 1
62188 Visby

Kontorsadress
S:t Hansplan 1

Jobbnummer
3727006

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PayEx Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PayEx Sverige AB: