Gruppchef för Service Desk till företag i Östersund

Barona Professionals AB / Supportteknikerjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Barona Professionals AB i Östersund, Strömsund, Sundsvall, Härnösand, Örnsköldsvik eller i hela Sverige

Gruppchef för Service Desk till företag i Östersund

Fler uppdrag och fördjupade samarbeten med kunder gör nu att vi söker en gruppchef till ännu ett leveransteam hos vår kund. Som Team chef för en av företagets Service Deskar ska du tillsammans med ditt team säkerhetsställa att allt rullar på hos kunderna. Stundvis är det fullt ös så om du kan stå stadigt och kunna navigera dig i händelserika omständigheter passar den här rollen dig. Naturligtvis ska du kunna prioritera och ha goda kommunikativa förmågor. Som del av ett mycket skickligt team och en av Sveriges bästa Service Deskar och även få vara med att påverka framtiden genom att sitta i Östersund ledningsgrupp.

Teamet är i en växande fas och arbetar nära kunder med att ge bästa kvalitetsservice och du ska ha ansvar över denna kundleverans. Har du erfarenhet som Team chef eller liknande roller med stor förståelse för kundservice/Service Desk kan denna roll vara som gjord för dig!

Att arbeta som anställd på detta företag innebär att du ges frihet under ansvar i ditt uppdrag men också stora möjligheter till utveckling. Det erbjuds bland annat tillgång till flera olika utbildningsportaler, både interna och externa.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Leda och styra arbetet med ditt team
Schemaläggning för dina medarbetare
Jobba med rekrytering vid behov
Genomföra både team-möten och individuella (1:1) samtal
Utmana och utveckla arbetssätt inom teamet
Jobba med effektiviseringar för att utveckla och förbättra leveransen
Genom ledningsgruppen verka för en bättre arbetsplats
För att lyckas i rollen ser vi att du har en relevant utbildning samt: Din bakgrund finns inom IT
Du har några års relevant erfarenhet inom området
Positivt är utbildning/certifiering inom ITIL
Bra kommunikationsförmåga i både tal och skrift, både engelska och svenska
Title: Gruppchef till Service Desk
Plats: Östersund
Start: Omgående
Slut: Omfattar 6 månader med stor chans till förlängning
Omfattning: 100% och kontorstider

Denna rekrytering genomförs av ett samarbete mellan vår kund och Barona. Uppdraget sträcker sig 6 månader och därefter är det stor chans till förlängning. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så klicka in din ansökan nu! Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Agnes Hildén på agnes.hilden@barona.se.

Vi ser fram emot a din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Barona Professionals AB (org.nr 556998-2167), https://www.fujitsu.com/se/

Arbetsplats
Fujitsu Sweden AB

Kontakt
Agnes Hildén
agnes.hilden@barona.se

Jobbnummer
7528581

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Barona Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Barona Professionals AB: