Gruppchef

E.ON Kundsupport Sverige AB [SE] / Butikssäljarjobb / Norrköping
2017-03-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Gruppchef" (publicerad 2018-04-05) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos E.ON Kundsupport Sverige AB [SE] i Norrköping, Nyköping, Malmö, Sollefteå eller i hela Sverige

E.ON Kundsupport i Norrköping söker en Gruppchef
Vårt övergripande mål är att erbjuda den mest gillade kundupplevelsen. Vi på avdelning B2C möter våra kunder i flera olika kanaler, som t ex chat, e-post, facebook, telefoni. Vi ansvarar för kundservice inom elaffären för privatkunder. Vårt uppdrag innebär att ge service, support och sälja. Avdelningen består av 9 stycken grupper lokaliserade i Sollefteå och Norrköping.



I rollen som Gruppchef har du ett dedikerat personalansvar för gruppen där du förväntas organisera och utveckla gruppen med hög kvalitet och högt kundfokus på ett kostnadseffektivt. Du har personal- och leveransansvar och ansvarar för att coacha medarbetarna så att gruppen når uppsatta mål. Det är för oss också viktigt att alltid säkerställa att kunderna har en bra produktmix varför behovsanalys och försäljning är viktiga fokusområden. Som ledningsgruppmedlem för avdelningen är du en viktig länk mellan övriga grupper/avdelningar, men även med våra partners och kunder.

Vi söker dig som tidigare visat prov på gott ledarskap som präglats av kundorientering, personligt engagemang, hög ansvarskänsla och ett humanistiskt förhållningssätt till dina medarbetare. Du är en person som genom engagemang och coachande ledarskap får mäniskor att växa och utvecklas, samtidigt som du arbetar resultatorienterat och har en god förmåga att se helheten i affären. Vidare är du en duktig kommunikatör både i tal och skrift, både i svenska och engelska.

Vi ser gärna att du har erfarenhet från en kundserviceverksamhet eller liknande och har en Högskoleutbildning eller likvärdig akademisk utbildning med dig.

Brinner du för att leverera den mest gillade kundupplevelsen och kvaliteten i en kundservicemiljö? Är du en motiverande ledare som agerar affärsmässigt och har en organisatorisk förmåga? Då är det kanske just dig vi söker!

E.ON erbjuder dig en tjänst där vi ser långsiktigt på våra medarbetare och välkomnar egna initiativ för vår vidareutveckling. Digitalisering är ett sådant exempel. För rätt kandidat finns det möjligheter för personlig vidarutveckling hos oss.

För frågor gällande tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef,

Gunilla Carlsson, +46 706 616144

För fackliga frågor, vänligen kontakta:

Wiveca Nyberg, Unionen, +46 705 474488

Anders Berghman, Akademikerna, +46 706 535822

Michael Andersson, Ledarna, +46 705 250129

Varaktighet, arbetstid
Contract: regular. Fulltime Regular

Publiceringsdatum
2017-03-16

Ersättning
monthly

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-03
Ange följande referens när du ansöker: 74441
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tommy Vati Rekrytering.support@eon.se +46 730344270

Företag
E.ON Kundsupport Sverige AB [SE]

Adress
E.ON Kundsupport Sverige AB [SE]
Street t.b.d.
60228 Norrköping

Kontorsadress
AddressLine t.b.d.

Jobbnummer
3378991

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från E.ON Kundsupport Sverige AB [SE]

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos E.ON Kundsupport Sverige AB [SE]: