Glädjespridande receptionist till välkänt bostadsbolag i norrort

Perido AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Just nu letar Perido efter en receptionist för ett uppdrag hos vår kund, ett företag som förvaltar bostäder i Stockholmsområdet. Det här är ett företag där medarbetarna verkligen trivs, något som har visats i flera årliga medarbetarundersökningar. Som receptionist tar du emot företagets besökare på kontoret norr om centrala Stockholm.

I den här rollen blir din främsta uppgift att bemöta och ge god service till externa kontakter och kunder samt även hantera ärenden som uppkommer vid dessa kontakter. Du ser till att receptionen är välkomnande och representativ och att kunderna får en bra upplevelse vid sitt besök. Utöver arbetet i receptionen kommer du att vara ett administrativt stöd för olika avdelningar på företaget, och hjälpa till med exempelvis kontering av fakturor, felanmälningar från hyresgäster, rapportering av utförda arbeten, diarieföring, posthantering och arkivering.

För att trivas i den här rollen tror vi att du som söker har en social och serviceminded personlighet med en förmåga att knyta och bibehålla kontakter. Du är självgående och professionell och arbetar strukturerat med stor noggrannhet. Din goda samarbetsförmåga och kommunikativa förmåga kommer väl till pass när du hjälper dina kollegor med stort som smått på kontoret. Här får du möjlighet att skapa värdefulla erfarenheter inför en fortsatta karriär inom reception och administration. Detta uppdrag kommer inledningsvis att vara en halvtidstjänst under tre månader, för att sedan öka till en heltidstjänst.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-10-09

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av serviceyrke med kundkontakt
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Konsultuppdrag, deltid 50% under de 3 första månaderna, därefter heltid under 12 månader. Tillträde omgående.

Trivs du som bäst när du får ha kontakt med människor varje dag? Är du en administrativ stjärna som är på jakt efter ett arbete med stor variation? Då kan det här uppdraget vara perfekt för dig som vill påbörja din karriär inom reception och administration!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15757EH i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-06
Ange följande referens när du ansöker: 15757EH
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3739476

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: