Framtiden söker Inköpsansvarig och VD-assistent - Framtiden AB - Inköpar- och marknadsjobb i Jönköping
Framtiden söker Inköpsansvarig och VD-assistent
Framtiden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Jönköping

Nu söker Framtiden dig som vill jobba i en utvecklingsbar miljö som inköpsansvarig och VD-assistent.

Framtiden är ett konsultföretag. Våra konsulter utgörs av personer i pågående högskolestudier samt färdiga akademiker vilka nyligen har avslutat sina studier. Vår företagsidé är att minska avståndet mellan våra konsulter och företag. Detta åstadkommes genom att Framtiden erbjuder kompetent personal i form av Sveriges vassaste studenter och färdiga akademiker, antingen för konsulting eller för rekrytering. På det sättet bereds våra konsulter möjligheten att stifta bekantskap med det näringsliv som sedermera blir arbetsliv.

Publiceringsdatum
2007-10-23

Företaget
Framtiden är en annorlunda arbetsplats. Givetvis kräver vi en fullgod prestation. Men dessutom jobbar vi väldigt aktivt med de värderingar och beteenden som vi vill ska genomsyra verksamheten och levas av våra medarbetare. Vi har höga krav men tror också att Framtiden är en organisation som är lyhörd för idéer och initiativ. Vår arbetsmiljö präglas av öppenhet, kommunikation och en positiv anda. Framtiden är ett företag som ger utrymme för utveckling och kreativitet.

Arbetsuppgifter och omfattning:

Som VD-assistent kommer du att supportera de ansvariga personerna när det gäller att ansvara för inköp, planering och insamling av information för strategiska beslut.
Det är viktigt med en stor motor och eget ansvarstagande. Arbetsuppgifterna är mycket varierande och omfattar både enkla arbetsuppgifter såsom mer avancerade.

Detta är ett mycket spännande jobb för en nyexaminerad person som vill utvecklas och som vill förstå hur ett företag fungerar!

Skallkrav:

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Akademisk utbildning.

Meriterande krav:

Vi tror att du är en person som ser det här som den utmärkta chans som det verkligen är att komma in i ett företag som sprudlar av framtidstro och att du brinner för att växa med uppgiften.

Dina personliga egenskaper
Mycket stor vikt fästs vid personlig lämplighet. Du är administrativt fingerfärdig, datavan och har en vilja att ställa upp i alla väder. Du är dessutom initiativtagande och har en positiv livssyn.
Humor är viktigt; vi glädjs i Framtiden!

Arbetstider och anställningsform: 100 %

Lön: Enligt överenskommelse. Ange löneanspråk i ansökan.

Kommun: Jönköpings kommun

Vi kommer att löpande hantera de ansökningar som kommer in.

Ansökan senast: Omgående

Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig?
För att söka denna tjänst gå in på vår hemsida www.framab.se och registrera dig.
Genom att registrera dig så kommer du kontinuerligt att få spännande jobberbjudanden via e-post.

Kontaktperson: Helena Walkendorff, personalansvarig. Tel. 036 - 33 20 330

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidare

Ersättning
Fast

Företag
Framtiden AB
Borgmästargränd 1 B
55320 Jönköping
Telefonnummer: 036- 33 20 330
E-postadress: jonkoping@framab.se
Mer information på http://www.framab.se

Jobbnummer
33242

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: