Förvaltningsassistent till HSB Norra Bohuslän

Experis Sverige / Kontorsjobb / Uddevalla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Uddevalla, Munkedal, Färgelanda, Vänersborg, Trollhättan eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Uddevalla, Färgelanda, Trollhättan, Lilla Edet, Lysekil eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

HSB Norra Bohuslän är en medlemsägd, kooperativ bostadsrättsorganisation vars styrka ligger i att kombinera lokal närvaro med federativ samverkan. Våra 3 000 medlemmar utgör navet i vår verksam¬het. Vi är främst inriktade på bostäder, som vi både bygger och förvaltar inom fem kommuner i Norra Bohuslän. Vi är 29 an¬ställda och förvaltar idag ca 2 400 lägenheter med bostadsrätt och drygt 400 lägenheter med hyresrätt.

HSB Norra Bohuslän utvecklar och utökar sin verksamhet och behöver nu rekrytera en Förvaltningsassistent med placering i Uddevalla. Rekryteringen sker i samarbete med Experis, ManpowerGroup.

Publiceringsdatum
2012-06-01

Dina arbetsuppgifter
Du kommer självständigt tillsammans med förvaltaren arbeta med förekommande förvaltningsärenden,t ex hyresgästkontakter och underhållsplanering. Du har även kontakt med myndigheter och bostadsrättsföreningar. I rollen som förvaltningsassistent ser vi gärna att du också är styrelseledamot i bostadsrättsföreningarna.

Vem är du?
Vi söker dig med gymnasiekompetens och gärna med någon relevant påbyggnadsutbildning. Du har med fördel erfarenhet och förståelse för bygg- och/eller fastighetsbranschen. Har du dessutom erfarenhet och/eller förståelse inom underhållplaner, upphandlingar och ritningsläsning ser vi det som meriterande. Du är en person med stor social kompetens som är bra på att skapa förtroende. För att lyckas i rollen behöver du ha lite skinn på näsan, vara kreativ och van att hitta lösningar på problem. Vidare är du en god administratör, van användare av officepaketet, samt har goda kunskaper i svenska språket både i tal och i skrift.

Kontaktperson för detta jobb
Du är välkommen att söka tjänsten genom att registrera dina uppgifter och ditt CV på experis.se. Sök därefter via ansökningslänken nedanför. Sök snarast möjligt då urval sker löpande, dock senast den 15/6. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Petra Sandström Johansson på tel 0520-485836 eller Helena Bruman på tel 031-617252.

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Petra Sandström-Johansson, 0520-485836

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1260951

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: