Förvaltningsassistent med uthyraransvar - Karlskrona

Victoria Park / Receptionistjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Karlskrona, Ronneby, Torsås, Karlshamn, Emmaboda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Victoria Park i Karlskrona, Kristianstad, Växjö, Markaryd, Malmö eller i hela Sverige

Som förvaltningsassistent med uthyrningsansvar är det dittansvar att uthyrningsprocessen fungerar effektivt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Ansvara för uthyrningsprocessen av lediga bostäder - alltifrån införsäljning, objektannonsering till kontraktskrivning
• Kundtjänst i Bo-butiken och via telefon

• Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer

• Förvaltningsadministration

• Ansvara för att ta emot felanmälan och registrera som arbetsorder i systemet

• Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster

• Kontering av leverantörsfakturor

• Ansvarar för merförsäljning

• Boka olika möten och lägenhetsbesiktningar

• Ansvara för in och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister.

• Bistå teknisk förvaltare och/eller områdeschef med administrativa uppgifter.

• Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer

• Representera Victoria Park lokalt och Victoria Park-modellen där vårt arbete med rullande ROT och social hållbarhet är en viktig komponent i arbetet.

Du drivs av att skapa resultat, ta ansvar och du måste ha en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Strukturerad och ordningsam är också viktiga egenskaper eftersom det handlar om att få juridiska dokument på plats och hålla ordning på olika objekt i system och nyckelhantering.

Publiceringsdatum
2017-11-15

Bakgrund
Viktigt är att du har erfarenhet av att aktivt arbeta med att hitta och bearbeta kunder för att nå resultat. Du får gärna ha en bakgrund där du arbetat med uthyrning eller försäljning av bostäder och lokaler. Din utbildningsbakgrund kan vara Gymnasieutbildning gärna med inriktning fastighetsförvaltning eller KY utbildning eller t.ex. säljutbildning, fastighetsmäklare, eller motsvarande. Du behärskar givetvis Officepaketet, och är van vid olika system. Du har körkort och tillgång till egen bil.

Vi erbjuder dig
Victoria Park är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan (personligt brev och CV) redan idag.

Urval och intervjuer sker löpande under processen så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är den 15 december.

Har du frågor kring tjänsten kontaktar du Områdeschef Elna Omanovic på 0455-68 63 28.

OBS: Samtal från Rekryterings- annonseringsföretag och liknande undanbedes vänligen men bestämt!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Liselott Wennerström

Företag
Victoria Park

Adress
Victoria Park
Drottninggatan 16
37133 Karlskrona

Kontorsadress
Drottninggatan 16, Karlskrona

Jobbnummer
3803978

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Victoria Park

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Victoria Park: