Förvaltningsassistent för ett mammavikariat - Adecco - Administratörsjobb i Mölndal
Förvaltningsassistent för ett mammavikariat
Adecco / Administratörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda
Visa alla jobb hos Adecco i Mölndal

HSB Mölndal är ett kooperativt bostads- och förvaltningsföretag med verksamhet i Mölndals Stad. Förvaltningen omfattar ca 4000 lägenheter i bostadsrätt och ca 240 lägenheter i hyresrätt. Idag är vi 19 anställda och vårt kontor finns i nya lokaler på Torggatan 1 B.
Då en av våra förvaltningsassistenter ska vara mammaledig söker vi en vikarie för henne. Vikariatet varar under hennes frånvaro dock längst tom 31 dec 2009. Rollen som Förvaltningsassistent är varierande med många olika arbetsuppgifter och arbetsområden. Tjänsten består av en administrativ del och en del där man fungerar som assistent.
Rollen som Förvaltningsassistent är varierande med många olika arbetsuppgifter och arbetsområden. Tjänsten består av en administrativ del och en del där man fungerar som assistent.
HSB Mölndal har i uppdrag av bostadsrättsföreningarnas styrelser att utföra och bevaka, medlemskap, överlåtelser genom köp, bodelning eller arv, upprätta avtal, hantera pantsättningar, uthyrning av lokaler, uppsägningar, avisera hyror och månadsavgifter, skicka ut påminnelser, inkasso, autogiro, andrahands-uthyrning, störningsbrev samt många frågor av juridisk art gällande boendet.
Administrationen till våra hyresgästerna är i stort samma som ovan förutom att vi har en egen kö som vi fördelar våra lägenheter genom.
Som assistent bistår du förvaltningschefen och den tekniske förvaltaren med sedvanliga assistentuppgifter, t.ex. biljett- och hotellbokningar, kalla till möten samt skriva protokoll och informationsblad. Mycket av arbetet sker i samarbete med två kollegor med liknande arbetsuppgifter.
Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter samt har ett visst tekniskt intresse. Vidare har du goda kunskaper i svenska språket, såväl i tal som i skrift och god datavana, med fokus på Officepaketet. Önskvärt är att du har vissa juridiska kunskaper, men det är inget krav.
För att trivas i denna roll är du flexibel och tycker om att lära dig nya saker. Med skinn på näsan och ett intresse för kundkontakter bemöter du våra kunder på bästa sätt i alla olika ärenden som kan förekomma inom HSB.
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Adecco. För mera information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Köhlin 031-725 45 54. Du söker tjänsten här:
https://www.webcruiter.no/wcmain/AdvertViewPublic.aspx?company_id=23294000& viewall=1&culture_id=sv
Sista ansökningsdag är den 4 maj. Välkommen med din ansökan.

Publiceringsdatum
2008-04-10

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Heltid - Vikariat under mammaledighet, dock längst 31 dec 2009.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-05-04

Kontakt
Lena Köhlin, Rekryteringskonsult, 031-7254554

Företag
Adecco

Adress
Adecco
41110 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 31

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
189120

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco: