Förvaltningsassistent

Willhem AB (Publ) / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Willhem AB (Publ) i Göteborg, Borås, Trollhättan, Halmstad, Jönköping eller i hela Sverige

Willhem söker förvaltningsassistent till Göteborg
Brinner du för service och kontakt med kunder? Vill du arbeta på ett nyskapande bostadsbolag som kännetecknas av en framåtsträvande och hjälpsam kultur? Nu söker vi en förvaltningsassistent till vårt glada och engagerade team i Bergsjön i Göteborg!
Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet och du träffar våra hyresgäster både på vårt kontor och ute i deras lägenheter. Din huvuduppgift är att under ledning av fastighetsförvaltaren och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna samt myndigheter.
Du kommer att välkomnas av ett 30-tal kollegor i en grupp som präglas av engagemang, hjälpsamhet och bra ledarskap och där dina idéer uppskattas!
I dina arbetsuppgifter ingår:
• Uthyrning av lägenheter, garage, P-platser, förråd samt kommersiella lokaler
• Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och lägenhetsbyten
• Besiktning och visning av lägenheter
• Svara på våra hyresgästers frågor kring sitt boende via telefon och ta hand om besökare på områdeskontoret
• Nyckelhantering
• Hantera tillval samt störnings- och inkassoärenden
• Övrig kontorsadministration

Publiceringsdatum
2022-11-23

Profil
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning. Eftergymnasiala studier och/eller erfarenhet från fastighetsbranschen och liknande arbete är starkt meriterande. Du bör ha systemvana och känna dig bekväm med datorn och telefonen som arbetsredskap och har med fördel erfarenhet från ett serviceyrke. Körkort är ett krav.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är trygg i dig själv och känner dig bekväm även när du möter kund ute i fastigheterna. Du har en förmåga att inge förtroende hos kunder och kan vara tydlig och rak i din kommunikation. Vidare trivs du med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Du kommer att vara en del av ett team som har kul tillsammans och har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster!

Willhems erbjudande
Hos Willhem välkomnas du i en utvecklingsorienterad företagskultur med engagerade medarbetare och ett stort fokus på trivsel på arbetet. Vi erbjuder förmåner som friskvårdstimme och ett generöst friskvårdsbidrag, kompetensutveckling och regelbundna trivselaktiviteter.

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan senast den 4 december via: http://jobb.willhem.se/
Urvalet kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta HR-partner Moa Norman på telefon 031-788 70 98 eller mejl moa.norman@willhem.se

Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstid: Heltid
Lön: Fast lön
På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Huvudkontoret ligger i Göteborg och drygt 280 personer arbetar idag hos Willhem. Marknadsvärdet på fastigheterna uppgår till 59 miljarder och ägare är Första AP-fonden. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på story.willhem.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Willhem AB (Publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Willhem AB (Publ) (org.nr 556797-1295), https://www.willhem.se/
400 15  GÖTEBORG

Arbetsplats
Willhem AB Publ

Jobbnummer
7198291

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Willhem AB (Publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Willhem AB (Publ):