Försälningskoordinator - Adecco Sweden AB, Sundbyberg - Administratörsjobb i Stockholm
Försälningskoordinator
Adecco Sweden AB, Sundbyberg / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Sundbyberg i Stockholm

Adecco är världens ledande bemanningsföretag. Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions. Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.
Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag!

Just nu söker vi på Adecco Office & HR en erfaren försäljningskoordinator för spännande uppdrag hos kund i bilbranschen för uthyrning. Vår kund är generalagent för ett känt bilmärke i Sverige.

Publiceringsdatum
2008-02-19

Dina arbetsuppgifter
Som försäljningskoordinator kommer du att ha ett nära samarbeta med den säljansvarige för stora kunder och stödjer honom i sitt arbete. Du koordinerar hela flödet från order till leverans. Ditt jobb som koordinator omfattar följande arbetsmoment:

* Att vara kontaktperson mot återförsäljare, kunder, påbyggare och Leasingbolag
* Ansvara för orderhantering
* Skriver byggnationsorder till påbyggare
* Uppdaterar information löpande
* Beställer vinterhjul
* Bevakning av fordon både före, under och efter byggnation
* Skriver faktureringsunderlag till Finans
* Bevakar att kunderna får rätt fakturor
* Skickar leveransinformation
* Uppdatera affärssystemet och även vara behjälplig till kunder med deras beställning och orderbevakning via webben.

Vem söker vi?
För att kunna utföra de här uppgifterna måste du ha några års erfarenhet som koordinator. Vi ser dig som en självgående, initiativtagande och driven person som kan tänka övergripande och strategiskt. Du är noggrann, strukturerad och ordningsam.
Eftersom du håller kontakten både med kund, leverantör och påbyggare måste du vara kommunikativ och har lätt att samarbeta med. Arbetet kräver att du jobbar systematiskt och strukturerat och tål en del stress och då måste du kunna prioritera. Flytande engelska är ett krav.

Har du jobbat inom bilbranschen är det en fördel men inget krav.

Vad erbjuder vi?
Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.

Tjänsten ska tillsättas snarast och avser heltid med sedvanliga kontorsarbetstider . Som konsult är du anställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens.

Intresserad?
Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig här på vår hemsida www.adecco.se och ansöker tjänsten via denna annons.

Vid frågor kontakta Cilla Orban på tel.08-598 981 54

Välkommen att ansöka!

Anställningstyp/arbetstider
Heltid, tillsvidare men vi tillämpar 6 månaders provanställning

Ersättning
Fast lön enligt avtal

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2008-03-19

Företag
Adecco Sweden AB, Sundbyberg
Järnvägsgatan 22
17235 Sundbyberg
Telefonnummer: 08-100 500
Mer information på http://www.adecco.se

Kontorsadress
Järnvägsgatan 22
Sundbyberg

Jobbnummer
135122

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Sundbyberg: