Försäljningsassistent till IL Recycling

Kontorsfixarna Skandinavien AB / Administratörsjobb / Malmö
2012-04-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Försäljningsassistent till IL Recycling" (publicerad 2012-07-04) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Skandinavien AB i Malmö, Lund, Trelleborg, Helsingborg, Ystad eller i hela Sverige

Kontorsfixarna Skandinavien AB

Publiceringsdatum
2012-04-19

Om företaget
Till vårt kundföretag söker vi nu en utåtriktad och lättsam problemlösare!

IL Recyclingkoncernen har rikstäckande verksamhet i Sverige med ca 600 anställda. Företagets huvudsakliga verksamhet består i att samla in och bearbeta restprodukter och sälja returråvara till industrin. Även sekretesshantering, renhållning och rådgivning samt internationell returpappershandel är viktiga delar i verksamheten. Med mottot "Mer att hämta", leder deras verksamhet till stora vinster både för kunder och miljö. På kontoret i oljehamnen i Malmö, arbetar ett glatt och sammansvetsat team i trivsamma lokaler.

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten som försäljningsassistent innebär att du kommer att tillhöra i avdelningen för kundservice. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot inkommande samtal och behandla olika frågeställningar från företagets kunder. Vidare kommer du att arbeta med administrativa arbetsuppgifter såsom dokumentering i affärssystemet, kontroll och uppföljning av beställningar samt kundreskontra. Arbetet utförs i ett nära samarbete med säljare och övriga kollegor i teamet och på kontoret.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är lättsam, flexibel och ansvarstagande. Du trivs i en utåtriktad roll med många kundkontakter och är en utpräglad lagspelare. Då arbetet tidvis erbjuder ett högt arbetstempo, tror vi att du har en god förmåga att både strukturera ditt arbete och att prioritera självständigt. Du har lägst gymnasial utbildningsnivå och några års erfarenhet av servicerelaterade och administrativa arbetsuppgifter. Du har en mycket god datorvana, dels inom Officepaketet men även inom större affärssystem. Har du tidigare arbetat i CRM, Movex och/eller Raindance är detta meriterande. Du talar och skriver utmärkt svenska och vi ser det som en fördel om du även har kunskaper inom danska språket.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag, intervjuer sker löpande.

Övrig information
Tillträde: Snarast/enligt överenskommelse
Typ av anställning - heltid eller deltid: Heltid/tillsvidare med sex månaders provanställning
Lön - fast/timlön: Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-05-13
Ange följande referens när du ansöker: 754
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Kontorsfixarna Skandinavien AB

Adress
Kontorsfixarna Skandinavien AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Jobbnummer
1219025

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontorsfixarna Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontorsfixarna Skandinavien AB: