Försäljningsassistent

KFX HR-partner Syd AB / Kontorsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Syd AB i Malmö, Lomma, Lund, Trelleborg, Landskrona eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-06-13

Om tjänsten
Vi söker nu en utåtriktad och lättsam problemlösare med en gedigen erfarenhet av kundservice och försäljning till vår kund i Malmö. Företaget är en helhetsleverantör av återvinningstjänster.

Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.
Som anställd hos KFX HR-partner har du rätt till garantilön även om vi inte skulle ha något uppdrag som passar dig för tillfället. KFX HR-Partner har kollektivavtal med Unionen, vilket innebär att vi tillämpar Bemanningsavtalet för tjänstemän mellan Bemanningsföretagen och Unionen.

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten som försäljningsassistent innebär att du kommer att tillhöra kundservice avdelning men det ingår även uppsökande försäljning i din tjänst där du bearbetar befintliga och nya kunder. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot inkommande samtal och behandla olika frågeställningar från företagets kunder. Vidare kommer du att arbeta med administrativa arbetsuppgifter såsom dokumentering i affärssystem, registrera ordrar, hantera och registrera avtal, kontroll och uppföljning av beställningar samt kundreskontra, avvikelse och reklamationer mm. Arbetsuppgifterna är många och varierande och kräver att du har snabb och god inlärningsförmåga. Arbetet utförs i ett nära samarbete med säljare och övriga kollegor i teamet och på kontoret.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är lättsam, flexibel och ansvarstagande. Du ska ha god känsla för service i alla lägen. Du trivs i en utåtriktad roll med många kundkontakter och är en säljande person. Då företaget arbetar process- och målstyrt och tidvis erbjuder ett högt arbetstempo med snabba vändningar mellan kundsamtal och flera olika program för genomförande av uppgift, tror vi att du har en god förmåga att både strukturera ditt arbete och att prioritera självständigt. Du har lägst gymnasial utbildningsnivå och flera års erfarenhet av servicerelaterade och administrativa arbetsuppgifter. Du har en mycket god datorvana, dels inom Officepaketet men även inom större affärssystem. Har du tidigare arbetat i CRM och/eller Movex är det meriterande. Du talar och skriver utmärkt svenska och vi ser det som meriterande om du även har goda kunskaper inom danska språket.

Övrig information
Tjänsten är ett konsultuppdrag och du kommer att erbjudas en tillsvidareanställning hos KFX HR-partner. Det finns stora möjligheter till fast tjänst hos kundföretaget efter 6 månader. Vid frågor kontakta rekryteringskonsult Rebecka Möberg på 040-120200. Tjänsten ska tillsättas omgående så skicka in din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2352
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecka Möberg 040-120200

Företag
KFX HR-partner Syd AB

Adress
KFX HR-partner Syd AB
Stora Nygatan 40
21137 Malmö

Kontorsadress
Stora Nygatan 40, Malmö

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2901882

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Syd AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Syd AB: