Företag inom musikbranschen söker en receptionist på heltid

Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i mitten på januari. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vår kund som är verksam inom musikbranschen söker en receptionist på heltid. I rollen som receptionist ingår det sedvanliga receptionsituppgifter så som ta emot företagets besökare, administrativa uppgifter samt se till att kontoret ser snyggt och prydligt ut. Arbetstiderna är 9-17, måndag - fredag. På företaget arbetar det cirka 70 personer och kontoret ligger beläget centralt i Stockholm i ljusa lokaler. Det är av stor vikt att du är trygg i dig själv och har ett öga för vad som behöver göras då du främst kommer arbeta självständigt. Detta är en stor möjlighet för dig som vill arbeta inom reception på ett spännande företag inom musikbranschen.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund. Deras intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Publiceringsdatum
2016-11-29

Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Ta emot och skriva in besökare.
• Posthantering samt enklare administrativa uppgifter.
• Ansvarig för att kontoret med köksutrymmen ser snyggt och prydligt ut.

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare erfarenhet inom reception.
• Har erfarenhet av serviceyrket.
• Kan uttrycka sig väl på svenska som ensgelska i både tal och skrift.

Som person är du serviceminded, ordningsam och engagerad. Du är även professionell, driven och lösningsorienterad. Vidare är du prestigelös, kan ta människor och har skinn på näsan.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm

Jobbnummer
3182212

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: