Flytande svensk- och finskspråkig coordinator & customer service

Svenska Glitter AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-03-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Flytande svensk- och finskspråkig coordinator & customer service" (publicerad 2018-04-03) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Svenska Glitter AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Glitter söker tvåspråkig Customer service & E-commerce coordinators (FIN/SVE)

Glitter står inför en spännande fas de närmaste åren med många nya projekt och en ökad digitalisering och e-handelsfokus. Vi söker just nu efter medarbetare till vårt E-handelsteam på vårt huvudkontor i Stockholm (Slussen). Du kommer att arbeta i en kreativ, snabb och prestigelös miljö tillsammans med duktiga och passionerade kollegor.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

I denna roll är ditt ansvar att hålla en hög servicegrad samt löpande kommunikation gentemot Glitters svenska och finska, eller svenska och norska online-kunder oavsett kanal (sociala medier, clubmail, telefon mm). Du kommer att hantera många olika typer kundrelaterade frågor såsom produkt, beställningar, leverans och returer mm.
Du ansvarar även för löpande webbadministration såsom publicering av produktbilder, säljande produktbeskrivningar samt översättning av marknadsmaterial och nyhetsbrev.
Du kommer att arbeta med att skapa nya produktsidor till hemsidan, lageröverföringar, kvalitetssäkring, kontinuerligt SEO - arbete och övriga administrativa arbetsuppgifter. I rollen ingår också att under eget ansvar kontinuerligt arbeta med att förbättra de processer och rutiner man arbetar med på daglig basis.
Vi söker dig som är en självgående, noggrann, stresstålig och prestigelös lagspelare som gillar högt tempo. Du har ett par års arbetslivserfarenhet samt kan uttrycka dig mycket väl engelska samt har svenska och finska som modersmål.

Din bakgrund och kompetens:

• Mycket goda administrativa egenskaper
• God system- och datorvana
• Relevant utbildning eller motsvarande yrkeserfarenhet
• Goda kunskaper och känndedom av olika administrativa gränssnitt
• Meriterande med kunskap om webbplattformar, företrädesvis Magento samt affärsstödsystem
• Flytande svenska och finska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska
• Det är meriterande med erfarenhet av SEO-arbete och kunskaper i plattformen Magento.

För att trivas hos oss och vara framgångsrik i denna roll tror vi att du:
• Har god kommunikationsförmåga
• Arbetar effektivt i ett team som interagerar med olika avdelningar
• Tar eget ansvar
• Älskar försäljning, både butik och online, och har ett intresse för mode och trender
• Är driven, noggrann och lösningsorienterad
• Har lätt för att lära dig nya saker, är självständig och stresstålig

Ansökan och tillträde:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast. Intervjuer sker löpande så skicka din intresseanmälan med CV redan idag via Glitters hemsida www.glitter.se/jobba-hos-oss, dock senast 19 mars 2018.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-03-05

Ersättning
Fast lön
Individuell lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Wiik 0046851802028

Företag
Svenska Glitter AB

Adress
Svenska Glitter AB
Box 7265
10389 Stockholm

Kontorsadress
Box 7265

Jobbnummer
4000082

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Svenska Glitter AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Svenska Glitter AB: