Flyktingsekreterare/Utredare

Älvkarleby kommun, Kultur- och fritidsförvaltningen / Administratörsjobb / Älvkarleby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Älvkarleby, Gävle, Tierp, Sandviken, Ockelbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Älvkarleby kommun, Kultur- och fritidsförvaltningen i Älvkarleby

Älvkarleby kommun planerar att starta mottagning för ensamkommande flyktingbarn. Du kommer att arbeta nära den redan etablerade flyktingmottagningen och socialtjänsten.

Publiceringsdatum
2009-05-12

Arbetsuppgifter
Till en början kommeer arbetsuppgifterna att bestå planering och uppbyggande av mottagandet av ensmkommande flyktingbarn. I senare skede kommer arbetsuppgifterna att inriktas på att utreda barnen och ungdomarnas behov. Arbetet kommer att utföras i samarbete med redan befintlig flykting mottagning samt socialtjänst.

Kvalifikationer
Du bör vara socionom eller ha annan adekvat utbildning som arbetsgivaren bedömer som lämplig. Du skall också ha erfarenhet av att arbeta utredande utifrån socialtjänstens regelverk. Erfarenhet av nätverksarbete är en merit.

Arbetstider och omfattning
Allmän visstidsanställning, tillträde: efter överenskommelse

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: Heltid. Lön efter överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-06-07
För att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar tar vi endast emot din ansökan via länken i denna annons.
Ange följande referens när du ansöker: 10 /2009
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Bo Jansson, 026-83185

Facklig kontakt
Lena Rosenvall, 026-83137
Bo Petersson, 026/83000

Företag
Älvkarleby kommun, Kultur- och fritidsförvaltningen

Adress
Älvkarleby kommun, Kultur- och fritidsförvaltningen
Box 4
81421 Skutskär

Jobbnummer
448932

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Älvkarleby kommun, Kultur- och fritidsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Älvkarleby kommun, Kultur- och fritidsförvaltningen: