Floor Manager sökes med stora utvecklingsmöjligheter

Uniflex Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
2017-09-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Floor Manager sökes med stora utvecklingsmöjligheter" (publicerad 2017-10-09) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Jobbeskrivning
Är du service-minded, teknisk kunnig, ambitiös och söker ett jobb i en representativ och professionell miljö med stora utvecklingsmöjligheter? Uniflex söker nu en Floor Manager arbetee inom kontorsservice i centrala Stockholm. Tjänten är mycket varierande, utvecklande, långsiktig och på heltid med start i september.

Som Floor Manager har du ha ansvar för kontakt med fastighetsägaren och leverantörer, och driva diverse frågor samt vara till hjälps vid behov. Tunga lyft kan förekomma vid exempelvis möblering av konferensrum och vi ser därför att du är en person som trivs med båda fysiskt och administrativt arbete. I din roll som Floor Manager bör du känna dig trygg med teknik i konferensum och ta hand om projektorere, datorer etc. Du kommer också ta hand om ett bokninssystem via surfplattor, lägga upp ny information i systemen, felsökningar m.m. Du kommer få en utbildning i detta men viktigt att du har grundtekniken och är inte rädd för att testa. Som Floor Manager är du ambassadör för företagets arbetssätt och miljöprofil. Viktigt därför att du trivs med att prata inför människor på ett entusiastiskt och säljande sätt.

Exempel på arbetsuppgifter (utöver sedvanliga arbetsuppgifter i en reception)

• Övergripande ansvar föra att kontoret är i ordning, och är inbjudande
• Att tillse att medarbetarna känner sig välkomna.
• Att det inte bildas diskhögar
• Tekniks support - att hjälpa till med kunna koppla upp sig mot all teknik som finns, veta hur det funkar
• Ta emot felanmälningar
• Att återställa möblering och teknik
• Se till att konferensrummen har den utrustning som ska finnas där.
• Vet exakt hur kontoret är tänkt att användas och kunna vägleda medarbetare
• Infomera om hur kontoret fungera, säkerhets föreskrifter etc.
• Vara delaktig i att utvärdera hur kontoret används och identifiera behov som inte är tillgodosedda.
• Att kunna kommunicera med medarbetarna när överenskommelser inte efterlevs


Kompetenser:

• Svenska flytande i tal och skrift
• Engelska obehindrat i tal och skrift
• Tyska är en bonus
• Kunna prata inför människor på ett entusiasmerande/säljande sätt
• Teknisk kunnig
• Arbetslivserfarenhet

Egenskaper:

• Positiv
• Se möjligheter och lösningar i motsats till problem
• Prestigelös
• Skinn på näsan
• Drivande
• Självgående
• Service ut i fingerspetsarna
• Glad och hög energi
• Gärna mångfaldsperspektiv
• Ordningsam
• Öga för detaljer
• Förmåga att se förbättringspotential


Viktigt att du har en välkomnande framtoning då du kommer vara besökares första intryck av företaget. Du kommer att ingå i ett team som jobbar med kontorsservice. Ni kommer tillsammans hjälpas åt och vara till hands för övrig befintlig personal.

Tjänsten är heltid, måndag - fredag, kontorstider
Kvällsmöten kan förekomma
Startdatum: september
Timlön enligt kollektivavtal

Vi tror att du som söker är en person med hög social kompetens, professionell attityd och stor ansvarskänsla. Du är van att jobba självständigt och duktig på att ta egna initiativ. Krav för tjänsten är att du vill jobba långsiktigt, och kan börja jobba i september för upplärning och introduktion. Intervjuer sker löpande fram tills dess, så varmt välkommen att skicka in din ansökan!

Personliga egenskaper
Tjänsten ställer höga krav på att du har en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är orädd och har förmåga att ta egna initiativ när det behövs. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du är kommunikativ.

Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!





Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-09-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-01
Ange följande referens när du ansöker: 37870
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madelene Ottosson

Företag
Uniflex Sverige AB

Adress
Uniflex Sverige AB
Box 7014
12107 Stockholm-Globen

Kontorsadress
Box 7014

Jobbnummer
3717106

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uniflex Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uniflex Sverige AB: