Flexibel lageradministratör med goda utvecklingsmöjligheter söke

Framtiden AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en problemlösare och noggrann person? Vill du vara med och utveckla lagerhanteringen i en varierade roll med stort ansvar? Då är denna tjänst för dig!

Dina arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi nu en lageradministratör för en deltidstjänst som på sikt kan komma att öka i omfattning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att plocka och packa orders på lagret samt att boka frakt via datorn. Andra arbetsuppgifter i din roll som lageradministratör innefattar kundkontakt via telefon och mejl samt viss typ av administration. På sikt kommer du även genomföra inköp samt vara med och bidra till att utveckla lagerhanteringen.


Om företaget
Vår kund är specialister på produkter för ögonläkare och optiker. Företagets arbetar med att importera, marknadsföra och sälja högkvalitativa produkter som förbättrar och utvecklar ögonsjukvården samt optikermarknaden. Visionen för företaget är att vara första kontakten när kunden ska köpa produkter inom ögon och optik. Med 20 års branscherfarenhet är vår kund en etablerad aktör på marknaden och arbetar med flera av de mest välrenommerade bolagen inom branschen. Mer information om företaget ges vid ett eventuellt intervjutillfälle.


Din profil
Skallkrav:
• Gymnasieutbildning
• Svenska samt engelska i tal och skrift

Meriterande:
• Körkort B
• Tidigare erfarenhet av lagerhantering

Stor vikt kommer läggas vid din personliga lämplighet. Vi söker en strukturerad person som är kreativ och lösningsorienterad. Rollen som lageradministratör innebär att du behöver vara initiativtagande samt flexibel att hjälpa till där behov uppstår. Då kundkontakt förekommer så behöver du även vara hjälpsam och serviceinriktad i ditt arbete.


Om oss
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


Villkor
Start: Omgående
Omfattning: 50% (kan komma att öka på sikt)
Placering: Mölnlycke
Lön: Enligt gällande kollektivavtal

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Kontaktperson(er)
Jesper Eriksson
076 - 036 12 32
jesper.e@framtiden.com
Anställningsomfattning
Deltid, Tillsvidare
Tjänstgöringsort
Mölnlycke
Publiceringsdatum
2018-09-14

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-09-14

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-11
Ange följande referens när du ansöker: 17559
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jesper Eriksson jesper.e@framtiden.com 0760361232

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
4347669

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: