First line supporttekniker till Nordlo i Örebro

Nordlo Improve AB / Supportteknikerjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordlo Improve AB i Örebro, Eskilstuna, Norrköping, Skövde, Falun eller i hela Sverige

Njuter du av att strosa runt i en park under soliga vårdagar? Slänger du dig gärna i soffan med konsolen till din nya PS5:a efter en lång dag på jobbet? Kanske älskar du att gå ut och testa nya restauranger med vänner, eller vill du hellre beställa hem takeout och titta på Netflix?

Vi på Nordlo söker nu fler medarbetare som tycker att fritiden är viktig men som under arbetstid vill utvecklas tillsammans med oss.

Om dig och rollen som Supporttekniker

Har du nyligen upptäckt dina imponerande sociala färdigheter inom telefonsupport och är intresserad av att arbeta med teknisk support för företagskunder? Har du förfinat din kompetens inom Office 365, Active Directory, Microsoft Azure och nätverk/hosting? Kanske har du också erfarenhet av Cisco, VPN-tjänster, VMware, Windows-servrar och ärendehanteringssystem?

Om du känner att du har nått en platå i din nuvarande position och vill utforska nya möjligheter, har vi en spännande roll för dig. Som teknisk supportmedarbetare är du en av våra röster utåt, och avgörande för att hjälpa våra företagskunder att lösa IT-problem. Denna roll är inte begränsad till en traditionell helpdesk-funktion, utan involverar en mängd olika ärenden med varierande karaktär.

Du kommer att arbeta med att hantera ärenden via telefon och e-post, administrera konton och hantera olika system. Vi söker någon som är ansvarsfull, vågar ta initiativ och fortsätter att utvecklas och testa trots eventuella motgångar. Din förmåga att hålla fokus på kundens behov, din positiva inställning och metodiska tillvägagångssätt kommer att göra dig till en stjärna i denna roll.

Om detta låter som en spännande möjlighet för dig, ser vi fram emot att ta emot din ansökan och hälsa dig välkommen till vårt team.

Publiceringsdatum
2023-05-04

Kvalifikationer
- Någon form av IT-utbildning
- Goda kunskaper i svenska
- Erfarenhet av IT-support eller servicedesk inom IT är meriterande



Om Nordlo

Med 850 kollegor på 45+ kontor i Sverige och Norge levererar vi tjänster inom IT-infrastruktur till kunder inom både offentlig och privat sektor. Vi utvecklar våra kunder och stärker deras konkurrenskraft genom ett brett tjänsteerbjudande och skalbara lösningar. Vi finns till för att stärka våra kunder och effektivisera deras verksamhet.

För att du ska och må bra i vår organisation är ditt välmående viktigt för oss. Vi tror på en mångfald och arbetar aktivt för en jämlik och inkluderande företagskultur. Hos oss är det också självklart att du som anställd:

- Får en god balans mellan arbetstid och fritid
- Är delaktig och har möjlighet att påverka
- Ett nära samarbete mellan team och kollegor
- Ett lyhört och närvarande ledarskap

Ersättning
Månadslön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/49".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Nordlo Improve AB (org.nr 556271-9129)

Arbetsplats
Nordlo Närke AB, Örebro

Jobbnummer
7735079

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordlo Improve AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordlo Improve AB: