Finsktalande teknisk kundansvarig

Telavox / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telavox i Malmö, Kalmar, Göteborg, Jönköping, Linköping eller i hela Sverige

Vi letar efter dig som vill jobba på ett coolt och framgångsrikt IT-bolag, där du är mästare på att hantera våra härliga kunder och bli deras favorit på nolltid! Telavox håller just nu på att öppna i Finland och letar efter någon som vill ta hand om våra finska kunder - detta innebär att du antingen måste kunna tala finska idag (förutsatt att du inte känner till någon magiskt sätt att lära dig flytande finska tills 1 maj då vi hoppas ha tillsatt denna tjänst).

Om ditt drömjobb

Detta är drömjobbet för dig som vill ha fullt ansvar för dina kunder avseende leverans, utbildning, förvaltning och utveckling med målet att få kunden så lycklig och självgående som möjligt. Du hanterar, via telefon och mail, alla ärenden kopplade till dina kunder och din roll är rådgivande och supporterande. Ditt dagliga arbete centreras kring att bygga en positiv relation till dina kunder och du lägger mycket tid och energi vid att verkligen förstå kundens verksamhet och behov. När kunderna pratat med dig har de både fått ett gott skratt, snackat av sig om helgen och givetvis en grym lösning.

Vi på Telavox vet att kunderna älskar att ha en ansvarig person att ringa när problem uppstår - dessa personer kallar vi för Advisors. Våra grymma Advisors har sina egna kunder som de tar hand om i alla typer av frågor, reaktivt som proaktivt. Vårt långsiktiga mål är att förekomma kunden med sina behov innan de själva blir medvetna om dom. Att uppnå maximal kundnöjdhet är det huvudsakliga målet för en Advisor!

Vilka skills krävs för rollen?

• Du har jobbat med kundsupport tidigare, gärna för ett telekom eller IT-bolag, och är expert på god service och att bygga relationer. Du har också viljan och förmågan att förstå kundens verksamhet, behov och utmaningar.
• Din förmåga att med glimten i ögat styra kunden mot rätt alternativ.
• Du gillar att snacka i telefon och är snabb på tangentbordet, både när det gäller finska och engelska.
• Det bor ett tekniskt snille i dig. Du har/har haft ett tekniskt intresse på fritiden eller jobbat tekniskt tidigare. Kanske är du den där personen som släkten ringer när något inte funkar? Du har en teknisk förståelse som är över medel och längtar efter ett arbete där du får kombinera detta intresse med en hög nivå av kundsupport.

Den här rollen skulle vi kunna jobba både från vårt sprillans nya kontor i Helsingfors, eller på vårt kära huvudkontor i Malmö. Om du vill ha ditt skrivbord här i Malmö är svenska inget krav, men det kommer göra det enklare för dig att snabbare bli en i gänget. :-)

Om Telavox

Du kommer att ta plats i ett galet positivt och engagerat gäng som längtar efter nya kollegor. För att smälta in i kontorsmiljön på nolltid är det en fördel om du gillar kaffe, har en bakgrund som pingisproffs och uppskattar fuldans på afterworken. Eller så är du bara enastående flexibel och talangfull i sociala sammanhang. Vi tycker om att arbeta tillsammans och är säkra på att socialt engagemang leder till framgång. Kommer någon (kanske du?) på en bra idé så väntar vi inte med att sätta den i verket - det gör att vi som jobbar här måste gilla att jobba i en miljö där ena dagen kanske inte är den andra lik.

För dig som inte hört om Telavox tidigare är vi ett IT-bolag som utvecklar en världsledande kommunikationsplattform med lösningar för smart och effektiv telefoni, växel, chatt och mycket mer. Oavsett om det handlar om en entreprenörsdriven startup eller en gigant bland giganter, så bidrar Telavox till att göra företag mer öppna, effektiva och tillgängliga. Visste du att vi blivit Gasellnominerade 8 gånger?!

Vi anställer löpande och vi längtar efter dig! Så se till att skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor är du välkommen att höra av dig till HR Business Partner Victoria Lindén på victoria.linden@telavox.com / 040-620 02 60 eller

Nyckelord: Kundsupport, Kundservice, Kundtjänstmedarbetare, Kundtjänst, Teknisk support, Support, Kundrådgivare, Kundvård, Customer service, Customer support.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2018-03-23

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Victoria Lindén victoria.linden@telavox.com +46406200260

Företag
Telavox

Adress
Telavox
Stora Varvsgatan 6A
21119 Malmö

Kontorsadress
Stora Varvsgatan 6A, Malmö

Jobbnummer
4042921

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telavox

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telavox: