Finsktalande Service koordinator - Adecco Sweden AB, Sundbyberg - Kontorsjobb i Solna
Finsktalande Service koordinator
Adecco Sweden AB, Sundbyberg / Kontorsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla kontorsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Sundbyberg i Solna

Adecco söker finsktalande service koordinator för uppdrag inom vår uthyrningsverksamhet.

Adecco är världens ledande bemanningsföretag. Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions. Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.
Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag!

Vi söker just nu finsktalande service koordinator till ett längre uppdrag hos en av våra kunder i Solna. Kunden är ett världsledande internationellt företag inom medicinsk utrustning.

Publiceringsdatum
2007-10-30

Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna kommer att vara att koordinera servicebesök för finska samt svenska servicetekniker utifrån bl a inkommande samtal från företagets kunder i Finland och Sverige. Du ingår i ett nordiskt team där du framförallt kommer att ansvara för de finska respektive svenska kunderna men du kommer även vara back up för övriga nordiska länder. Dina arbetsuppgifter kommer även innebära leverantörskontakter samt en del administration, såsom serviceavtal, logistik mm.

Kvalifiktationer
Det är ett krav att du kan flytande finska, svenska och engelska. Har mycket bra datakunskaper, du bör ha arbetat i ett eller flera datasystem. Det krävs också att du är organisatoriskt lagd, har en hög servicenivå samt är mycket noggrann och ansvarsfull då du har en samordnad funktion.

Vem söker vi?
För att jobba som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Naturligtvis är du också driven, självgående och orädd samt arbetar bra i team.

Vad erbjuder vi?
Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.

Tjänsten som service koordinator ska tillsättas snarast och avser heltid med sedvanliga kontorsarbetstider. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens.

Intresserad?
Vid frågor går det bra att kontakta Sara Ragnarsson på 08-598 983 03.

Start: Jan 2008
Varaktighet: Tillsvidare
Arbetstid: Schemalagd arbetstid mellan kl 7-17

Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.

Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker tjänsten via länken: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/vacancy/vacancyvisualizationbycandidate.asp?lVacancyIden=453875

Välkommen att söka!

Anställningstyp/arbetstider
Heltid, tillsvidare men vi tillämpar provanställning

Ersättning
enligt avtal

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2007-11-15

Företag
Adecco Sweden AB, Sundbyberg
Järnvägsgatan 22
17235 Sundbyberg
Telefonnummer: 08-100 500
Mer information på http://www.adecco.se

Kontorsadress
Järnvägsgatan 22
Sundbyberg

Jobbnummer
39910

Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Sundbyberg: