Finsktalande orderadministratör till världsledande elektronikför

Bravura / Övriga jobb / Stockholm
2016-08-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande orderadministratör till världsledande elektronikför" (publicerad 2017-04-26) ⬅️


Visa alla övriga jobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-08-30

Företaget
Detta är ett globalt företag inom hälsa och välbefinnande som fokuserar på att förbättra människors liv genom innovationer inom tre olika affärsområden. Företaget har ett välkänt varumärke och över 100 000 anställda i drygt 100 länder. Du arbetar i denna roll på det nordiska huvudkontoret i Kista inom affärsområdet belysning, tillsammans med sju öppna och välkomnande kollegor.

Dina arbetsuppgifter
Internt är titeln för denna roll "Customer Order Specialist" och innebär att du tar emot samtal, mail och förfrågningar från företagets finska kunder bestående av företag. Du hjälper dem bland annat med orderhantering, produkt- och leveransfrågor samtidigt som du ser till att tillhandahålla en service i världsklass. Rollen innebär även kontakt internt med sälj-, logistik- och ekonomiavdelningen för att ha koll på alla order från beställning till att den når kunden enligt önskemål.

Kvalifikationer
• Gymnasiekompetens
• Tidigare erfarenhet av administration och/eller service
• Systemvana och teknisk förståelse
• Meriterande om du tidigare har arbetat i SAP och har goda kunskaper i Excel
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på finska och engelska (svenska är inget krav)

Vi tror att service och professionalism kommer naturligt för dig som söker och att du tar ett stort ansvar i ditt arbete. Struktur och administrativa rutiner hanterar du lätt och uppkommer det problem funderar du direkt fram bästa möjliga lösning. Dessutom kan du hantera perioder av hög arbetsbelastning och trivs bra i kontakten med andra människor.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: orderadministratör, administration, service, kundtjänst, kundservice, B2B, företagskunder, säljstöd, säljsupport, sales support

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amilia Tegnér Ankartjärn 08-40024050 amilia.tegner.ankartjarn@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3020743

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: