Finsktalande kundtjänst till Footway Group AB

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
2023-07-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande kundtjänst till Footway Group AB" (publicerad 2023-08-16) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-07-10

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Footway har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt.

Om företaget
Footway Group som grundades 2010 är en e-handel med försäljning av produkter inom sport och mode via Footway.com, Sportamore.com, Brandos.com, Solestory.se Caliroots.com mfl. De vill påskynda hur internets transparens gör kundernas värderingar inom kvalitet, pris och miljö avgörande för framtidens produktutveckling. För att möjliggöra snabb tillväxt arbetar Footway med globala strukturer, crowdsourcing och hög grad av automatisering. De finns idag på 24 marknader och omsätter omkring 2 miljarder kronor. Footway är långt ifrån traditionella, de försöker att inte ta sig själva på för stort allvar och jobbar hela tiden med att utveckla deras självledarskap. Företaget strävar efter att arbeta i helt autonoma team och trivs inte i hierarkiska strukturer. Saker som ligger Footway varmt om hjärtat är kundupplevelse, kontinuerligt lärande och kamratskap.

Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare arbetar du med service mot kunder på flera av Footways marknader, på flera språk. Du svarar på frågor från kunder via mejl och telefon och är behjälplig samt ansvarar för hela kundupplevelsen. Med Footways tillväxttakt ställs du ständigt inför nya utmaningar och tvingas tänka bortom ett traditionellt sätt att arbeta med kundsupport. Du driver själv ditt arbete framåt, hittar och skapar smarta och snabba lösningar på problem.

Du arbetar primärt mot den finska marknaden men även mot de övriga språk som du behärskar flytande. Du har ansvar för flera marknader och stöttar dina kollegor på andra språk - det finns alltså fantastisk möjlighet till språkutveckling.

Datadriven automatisering, AI och crowdsourcing är exempel på hur Footway är i framkant i sitt servicearbete och utöver den dagliga hjälp du bistår Footways kunder med finns därför alltid möjligheten att arbeta med andra projekt kopplat till hur de förbättrar kundupplevelsen som helhet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska, engelska och finska
• Erfarenhet av kundservice
• God teknisk vana

Då Footway växer och månar om den kultur som etableras internt så kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och inställning. Vi tror att du är genuint engagerad att ge den bästa servicen till såväl kunder som dina kollegor. Vidare är du prestigelös, tycker om att utvecklas och vill bidra till att företaget som du arbetar på växer. Footway präglas av en kultur av självledarskap där du ansvarar för din egen utveckling tillsammans med företagets coacher. Här skapas kontinuerligt lärande och initiativtagande varför därför är detta även viktigt för dig. Då inget ärende är det andra likt, trivs du med att lösa olika typer av problem som uppstår i det dagliga arbetet samt se möjligheter framför problem. Du drivs av högt eget ansvar och beslutsfattande samt att arbeta utanför ramarna på ett flexibelt vis.

Övrig information:

Start: Så snart som möjligt
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Emma Dellerbjörk
emma.dellerbjork@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7952122

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: