Finsktalande kundsupport / Orderadministratör till Duni Group

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-10-17

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med mycket goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Duni har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Duni en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Duni Group AB är en marknadsledande leverantör av attraktiva, hållbara, innovativa dukningskoncept, kreativa förpackningar och take away-lösningar till både proffs och konsumenter. Produkterna finns idag på över 40 marknader och är representerade genom varumärkena Duni och BioPak. Idag arbetar det ungefär 2 400 anställda i 24 länder inom organisationen. Huvudkontoret återfinns i Malmö och produktion- samt tillverkningsenheter finns i Sverige, Tyskland, Polen, Nya Zeeland och Thailand. Duni Groups varumärke bygger på åsikten att varje måltid utgör ett gyllene tillfälle för människor att uppleva en trevlig samvaro. Därför satsar Duni Group på att skapa Goodfoodmood där människor träffas och umgås.

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att hantera och registrera kundorder som inkommer via telefon och mejl. Vidare har du även ansvar för leveransövervakning och att informera kunder och kontoansvariga om eventuella avvikelser relaterat till deras order. Därtill innebär arbetet även hantering av returer och reklamationer av Duni Groups produkter. Utifrån detta innebär en stor del av arbetet att ge bästa möjliga support för kunder tillhörande Duni Group, vilka främst är återförsäljare.

Utöver kundkontakt ger du även support till dina kollegor på säljavdelningen. I kontakt med säljarna har du en koordinerande roll och supporterar i deras frågor kring order, leverans och lagersaldo.

• Hantering och registrering av kundorder via telefon och mejl
• Returer och reklamationer
• Supportera kunder externt samt kollegor internt

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av att arbeta i en liknande roll med administrativa uppgifter, som t.ex. orderadministration eller kundservicerelaterad roll
• God dator och systemvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
• Goda kunskaper i Finska, både tal och skrift

I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, vilket innebär att vi tror att du som söker är en lagspelare som ser ett stort värde i att samarbeta med andra. Utöver ditt team har du nära kontakt med säljavdelningen och tillhörande kunder vilket innebär att du är en person som trivs med breda kontaktytor. Som person har du ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare motiveras du av tempo i ditt arbete och kan hantera hög arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Slutligen tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Emma Krupic
emma.krupic@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8198087

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: