Finsktalande customer care representative

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Har du tidigare arbetat i ett call center där du tar emot inkommande samtal? Har du service ut i fingerspetsarna och vill vara med och bidra med din kunskap hos vår kund Johnson & Johnson? Talar och skriver du flytande finska? Se hit vi har nu uppdraget för dig!

Publiceringsdatum
2017-10-19

Om företaget
Caring for the world, one person at a time..." inspires and unites the people of Johnson & Johnson. We embrace research and science - bringing innovative ideas, products and services to advance the health and well-being of people. Employees of the Johnson & Johnson Family of Companies work with partners in health care to touch the lives of over a billion people every day, throughout the world.
The company has more than 250 operating companies in 57 countries employing 128,000 people. Johnson & Johnson established in Sweden 1956 and currently has about 280 employees in the Nordics, with Nordic head quarter in Solna, Stockholm. www.jnj.com

Om jobbet
I din roll som customer care representative kommer du att arbeta tillsammans med kollegor i en global miljö. Du kommer att arbeta med inkommande samtal där du hanterar:

• order
• leveransuppföljningar
• fakturering och returer

För tjänsten kommer du löpande att gå produktutbildningar hos företaget för att kunna bli specialist på det du gör.

Om dig
Vi ser att du har akademisk utbildning samt tidigare arbetslivserfarenhet från kundtjänstarbete. Johnson & Johnson arbetar idag i affärssystemet Oracle, JDE så vi ser att du har erfarenhet av detta från tidigare arbete i affärssystem. Meriterande för tjänsten ser vi om du har erfarenhet från vården då detta kommer underlätta för dig att snabbt komma in i dina nya arbetsuppgifter. Vi söker dig som nu är redo för nästa steg i karriären. Du kommer att tillhöra ett nordiskt team om 25 personer som alla arbetar för att leverera bästa möjliga service till deras kunder. Som person är du driven, du är nyfiken på att lära dig nya saker samt ser du problem som kan uppstå som en utmaning. Vidare är du kommunikativ och ser alltid till att göra det lilla extra för dina kunder.

Krav för tjänsten är:
• finska som modersmål
• kundservice erfarenhet

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som Customer Care representative är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående och förväntas pågå ca 1 år då du kommer att täcka en föräldraledighet.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Annelie Sandberg 08-598 981 96

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annelie Sandberg

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Jobbnummer
3757138

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: