Fastighetstekniker till Fastighetsavdelningen

Varbergs kommun, Serviceförvaltningen / Fastighetsskötarjobb / Varberg
2018-03-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Fastighetstekniker till Fastighetsavdelningen" (publicerad 2021-03-29) ⬅️


Visa alla fastighetsskötarjobb i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Varbergs kommun, Serviceförvaltningen i Varberg

Varbergs kommun har en vision: år 2025 ska vi vara Västkustens kreativa mittpunkt. På vägen dit ska mycket hända. Var du än bor i Varberg finns havet, bokskogen, landsbygden, staden och kulturen inom räckhåll. Varberg har en fin stadskärna, goda kommunikationer och en intressant historia. Varbergs kommun har drygt 62 000 invånare och en stadig befolkningstillväxt. Kommunen står inför flera spännande satsningar där bostäder, kommunikation och fritidsaktiviteter är i fokus. I dag är cirka 4 500 anställda och nu behöver vi fler medarbetare för att kunna förverkliga visionens verksamhetsidé. Vi ska förenkla människors vardag och inspirera dem att uppnå sina drömmar.

Serviceförvaltningen är en intäktsfinansierad verksamhet som ansvarar för kommunens interna stödprocesser. Vi är ca 360 anställda och omsätter drygt 600 mkr per år. Serviceförvaltningen satsar framåt och utvecklar hela tiden sin verksamhet för att på bästa sätt tillgodose våra kunders behov. Förvaltningen består av följande verksamheter:

• Fastighet
• Kost och städ
• IT-avdelning
• Kundservice

Fastighetsavdelningens uppdrag är att förvalta Varbergs kommuns fastigheter så att kapitalvärdet på både kort och lång sikt består samt att kommunens förvaltningar kan bedriva sina verksamheter i ändamålsenliga lokaler. Fastighetsavdelningen strävar efter en nöjd kund och detta ska synas i allt avdelningen utför. Kunden i fokus!

Fastighetsavdelningen söker nu en tekniker inom fastighet.




Publiceringsdatum
2018-03-21

Arbetsuppgifter
Du ingår i ett av fastighetsavdelningens områden inom drift och förvaltning och tillsammans med enhetschef och fastighetsförvaltare samt övriga medarbetare skall vi se till att det gemensamma uppdraget fullföljs genom att hålla hög servicenivå erhålla nöjda hyresgäster och motiverade medarbetare.

Ansvarsområden och kvalifikationer
• Dagligen hantera olika ärenden såsom felanmälan och arbetsorder.
• Utföra avhjälpande och felavhjälpande underhåll samt övrigt förekommande reparationsarbeten.

Dina personliga egenskaper
Du är en problemlösare som förstår vikten av tydlighet, goda relationer och bra samarbeten. Du kan analysera och hantera uppkomna problem och ser sammanhang och prioriterar rätt frågor. Du kommer ha daglig kontakt med våra kunder, vara vårt ansikte utåt och nyckel till avdelningens framgång genom kunden i fokus.


Kvalifikationer
• Driven, engagerad, kommunikativ och har en förmåga att hålla hög servicenivå till våra kunder och arbetar strukturerat med problemlösning.
• God förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift.
• Mycket god datorvana.
• Erfarenhet av fastighetssystem Incit är en merit.
• Erfarenhet och utbildning inom arbete på tak, körning mobil arbetsplattform, anläggarskötarutbildning eller andra certifikatsutbildningar är en merit.
• Körkort B är ett krav.
Erfarenhet av liknande arbete krävs.

ÖVRIGT
Kommunens policy är att erbjuda alla sina anställda önskad sysselsättningsgrad. Det innebär att även för de tjänster som utannonseras som deltider, så finns möjlighet att önska högre sysselsättning. De utökningar som erbjuds kan innebära kombinationer av arbetsuppgifter och arbetsplatser.

Inför denna rekrytering har vi noggrant valt vilka annonsplatser vi vill annonsera i och undanber oss därför kontakt med annonsörer och bemanningsföretag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid. 100% Dagtid, beredskap kan förekomma Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Enligt överenskommelse.

Ersättning
Månadslön Individuell lönesättning tillämpas

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-04
Ange följande referens när du ansöker: A721785
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Blanksvärd 0340-69 91 35

Företag
Varbergs kommun, Serviceförvaltningen

Adress
Varbergs kommun, Serviceförvaltningen
Östra Långgatan 24
43280 Varberg

Kontorsadress
Östra Långgatan 24 43280 Varberg

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar genomförda av Varbergs kommun, Serviceförvaltningen
Senaste upphandlingen: Affärsresebyrå

Jobbnummer
4034884

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Varbergs kommun, Serviceförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Varbergs kommun, Serviceförvaltningen: