Familjerättssekr. - Stockholms stad; Familjevårdsenheten - Administratörsjobb i Stockholm
Familjerättssekr.
Stockholms stad; Familjevårdsenheten / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Stockholms stad; Familjevårdsenheten i Stockholm

Stockholms Stad
701 Rinkeby-Kista stadsdelsförvaltning
Familjevårdsenheten
Familjerätten ingår tillsammans med familjevården och kontaktverksamheten i familjevårdsenheten.

Publiceringsdatum
2008-04-07

Dina arbetsuppgifter
Sedvanliga familjerättsliga uppgifter; utreda och fastställa faderskap; domstolsuppdrag i mål om vårdnad, boende, umgänge; adoptioner; frivilliga samarbetssamtal; godkänna avtal gällande vårdnad, boende och umgänge samt information, råd och stöd.

Kvalifikationer
Socionomexamen och erfarenhet av familjerättsligt arbete.Erfarenhet av utredningsarbete med barn, ungdom, familj. Mycket god administrativ och analytisk förmåga. Lätt för att utrycka Dig i tal och i skrift.
Du skall ha lätt för att samarbeta, vara öppen, flexibel och vara intresserad av att möta
människor från andra kulturer. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
För mer information om tjänsten, tag kontakt med:
Enhetschef Ingrid Persson,08 508 02 360
Gruppledare:
Katharina Forssman
SKTF Annica Walther
SSR Mona Bergman
08 508 02 000
Tillträde: Enligt överenskommelse

Anställningstyp/arbetstider
Heltid Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-05-28
Ansökan skickas till:
Rinkeby-Kista stadsdelsförvaltning, Ingrid Persson
Box 7049
164 07 Kista
Ansökan kan skickas till e-postadress: ingrid.persson@rinkeby-kista.stockholm.se

Kontakt
Företag
Stockholms stad; Familjevårdsenheten

Adress
Stockholms stad; Familjevårdsenheten
Rinkeby-Kista stadsdelsförvaltning

Jobbnummer
184798

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholms stad; Familjevårdsenheten: