FAB support söker en sälj/marknadskoordinator

Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-08-17

Om tjänsten
I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att FAB Support har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
FAB Detect AB är ett helägt dotterbolag till FAB Support AB. Detects verksamhet sträcker sig från enkla handburna gasvarnare till komplexa gasövervakningssystem. Bolaget har lång erfarenhet av gasdetektion inom renrum, tillverkningsindustri, VA, biogas och sjukhus. Med deras breda sortiment av gaslarm kan de erbjuda den lösning som passar kund bäst, oavsett om kund är ute efter en enstaka detektor eller ett avancerat gasdetekteringssystem.

Moderbolaget FAB Support grundades 1995 och består idag sammanlagt av 10 engagerade medarbetare och har Norden som sitt arbetsfält men befinner sig också till en viss del i Baltikum. FAB Support erbjuder produkter och tjänster inom elektronikindustrin och angränsande områden. På FAB Support välkomnas du in till ett tryggt, etablerat bolag med mycket goda framtidsutsikter inom branschen.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som sälj och marknadskoordinator ansvarar du främst för koordineringen mellan avdelningarna internt och säkerställer att dina kollegor får den stöttning de behöver i deras befintliga kundprocesser. Du har en övergripande funktion och hanterar flera led samtidigt, vilket betyder att du håller koll på transporter, leveranser, inköp och sköter även administrativa uppgifter som order och fakturahantering. Du uppdaterar i företagets CRM-system, och sköter delvis dialogen ut till befintliga kunder, följer upp och prioriterar ärenden ifrån kund för att sedan samordna dessa till dina kollegor i respektive roller. Via mail och telefon har du kontakt med företagets kunder och du bidrar med ett serviceinriktat och kvalificerat sätt att lösa kundernas behov. Din roll blir en spindel-i-nätet funktion där du arbetar i nära dialog med företagets alla avdelningar för att säkerställa och koordinera flödet i alla processens olika led. Eftersom rollen delvis är ny kommer du ges möjlighet till att både forma och utveckla rollen och arbetsuppgifterna efter tid. Det är därför positivt att du bidrar med egna idéer och driver förbättringsarbetet framåt på eget initiativ.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Relevant erfarenhet av koordinering, kundkontakt eller administration

• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

• Meriterande med ett tekniskt intresse eller god förståelse inom området

• Meriterande om du har arbetat i ett CRM-system

• Meriterande om du arbetat med GoogleAds eller Wordpress

För att trivas i rollen är du en person som är van vid att ta ansvar och ägandeskap för dina uppgifter och utförandet av dessa. Du är duktig på att strukturera och planera din dag och har en förmåga att prioritera rätt saker för att hålla tidsramar och ser till att rätt person nås av rätt information. Som person har du god verksamhetsförståelse och är proaktiv i ditt sätt att arbeta, du har en lösningsfokuserad inställning och ser helheten.
Vidare är du en kommunikativ person med en förmåga att skapa goda relationer då du arbetar i nära relation till dina interna kontaktytor likväl som externa kunder.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Värmdö, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: koordinator, säljkoordinator, marknadskoordinator, kommunikatör, samordnare, kundtjänst, administratör, teknik, försäljning, tillverkning, sälj, säljare, Värmdö, FAB Support

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Linda Gullbrandsson
linda.gullbrandsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6892757

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: