Extraknäckande ordermottagare

Framtiden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Söker du ett extraknäck med möjlighet att själv vällja dina arbetsdagar? Just nu söker vi dig som behöver med driv och positivt inställning. Sök redan idag eller tipsa en vän!

Dina arbetsuppgifter
Som ordermottagare hos vår kund kommer du att få följa hela processen från order till leverans. Du kommer att registrera ordrar, skicka ordererkännande till kund, sköta utleveransen till kund och se till att det skeppas med rätt metod och till rätt adress samt se till att fakturan kommer rätt. Man kommer ha mycket mail och telefonkontakt med kunder så det är viktigt att man är bra på att kommunicera. Arbetet startar på 1-2 dagar i veckan, med möjlighet till flexibilitet vilka dagar, till att bli heltid under sommarperioden.

Om företaget
Vår kund har marknadens samtliga bläckstråletekniker och kan alltid erbjuda rätt märkningslösning för just er industri.
Dem installerar märkutrustning i alla tänkbara produktionsflöden och har lång erfarenhet av samtliga industrier. Deras märkning är inte bara en produkt, det är ett väl utvecklat koncept. Företaget sköter all utveckling, produktion, service och försäljning under ett och samma tak i Mölndal. Mer information ges vid eventuellt intervjutillfälle.

Din profil
Skallkrav:
• Goda kunskaper i Svenska i tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift

Meriterande:
• Erfarenhet av orderhantering/kundtjänst
• Erfarenhet av SAP


Vi söker dig som tar dig an alla arbetsuppgifter med en positiv inställning. Du fungerar bra i grupp men du är ändå självständig och inte rädd för utmaningar. Vi ser att du utför ditt arbete med noggrannhet och att du prioriterar struktur och ordning högt. Detta är något som krävs då du behöver ha kolla på olika processer samtidigt.


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Ort: Mölndal
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Deltid först, heltid under sommaren

Varaktighet, arbetstid
Deltid 25% Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-11-30

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-19
Ange följande referens när du ansöker: 14169
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anne Mathiasson

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
3830387

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: