Extrajobb som Konferensvärd/värdinna i centrala Stockholm

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu söker vi dig som vill arbeta extra som konferensvärd/värdinna till vår kund som sitter i centrala Stockholm. Vi söker dig som brinner för service och älskar mötet med olika människor. Vill du arbeta i en socialmiljö med varierande arbetsuppgifter där du får möjlighet att arbeta både med att ta emot kunder i reception och med att planera och styra upp event har vi rätt tjänst för dig!

Publiceringsdatum
2018-04-23

Om tjänsten
Som Konferensvärd/värdinna kommer du vara en del av ett team där ni tillsammans arbetar med frågor kring bokningar, catering, events m.m. i kombination med receptionsarbete. Detta är en spännande tjänst som erbjuder en rolig och omväxlande miljö där du kommer lägga stort fokus på att ge högkvalitativ service.

I din roll som Konferensvärd/värdinna kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ta emot gäster och förbereda konferensrummen
• Se till att den tekniska utrustningen fungerar
• Reception och internservice

Om dig
Vi söker dig som har en gymnasial utbildning och som behärskar Officepaketet. Meriterande är tidigare erfarenhet av liknande roller inom reception/konferens/hotell.

Då du kommer komma i kontakt med kunder både via telefon/mail samt via receptionen ser vi att du är kommunikativ och serviceinriktad. Vidare ser vi att du har en god samarbetsförmåga då du ingår i ett team som jobbar tätt och ställer upp för varandra. Viktigt för tjänsten är att du är självgående och har en positiv inställning. Introduktion och utbildning kommer erbjudas vid start.

Viktigt för tjänsten är:
• Gymnasial utbildning
• Serviceinriktad och flexibel
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Goda datorkunskaper

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som Konferensvärd/värdinna är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Detta är en tjänst för dig som vill arbeta extra i kombination med studier eller annan huvudsaklig sysselsättning. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden, men kommer att arbeta ute hos kund som sitter i modern nybyggd konferensanläggning vid Torsplan i Stockholm.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Randa Melko via 08 - 100 500

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:

kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
konferensvärd, konferensvärdinna, receptionist, kontorsassistent, administrativ assistent, Stockholm, MSOffice, Legaonline, Adecco.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Randa Melko

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4101698

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: