Extrajobb hos en myndighet i Östersund

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Östersund
2023-08-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extrajobb hos en myndighet i Östersund" (publicerad 2023-09-11) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Östersund, Krokom, Ragunda, Ånge, Strömsund eller i hela Sverige

Är du intresserad av administration och tycker det låter spännande att arbeta på en myndighet? Är du i behov av ett flexibelt extrajobb på vardagar att kombinera med en annan sysselsättning? Skicka in en ansökan idag!

Om uppdraget

Till vår kund söker vi just nu konsulter till ett extrajobb under september och oktober. Anställningen är vid behov och vi söker någon som är tillgänglig minst 8-12h per vecka, dessa arbetstimmar fördelas på 2-3 stycket 4 timmars pass. Möjlighet till fler timmar finns. Arbetet genomförs på plats i lokalerna i Östersund.

Inför starten krävs det att man genomför en kortare utbildning och att man kan vara tillgänglig på plats under några heldagar. Vi kommer även genomföra en UC-kontroll inför starten som måste bli godkänd.

Publiceringsdatum
2023-08-28

Arbetsuppgifter
Vi söker administratörer är för att antalet ärenden i kundens mejlinkorg för kundservice har ökat. I denna roll kommer du hantera mejlinkorgen och bland annat sortera och fördela ut det olika ärendena till rätt avdelning runt om i landet. I de fall att ärendena kan hanteras direkt kan även viss hantering av kundärenden förkomma.

Utöver detta kan även skriftliga förfrågningar hanteras där vissa kontrolluppgifter måste tas fram.

Kvalifikationer
• Grundläggande högskolebehörighet
• Minst ett års arbetslivserfarenhet av liknande arbete
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i MS-office paketet

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av rekryterare på vikarie@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet.

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Michelle Gustafsson
08 – 122 00 450

Jobbnummer
8064755

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: