Extrajobb för försäkringsintresserad student

Söderberg & Partners / Inköpar- och marknadsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Söderberg & Partners i Sundsvall, Örnsköldsvik, Östersund, Gävle, Umeå eller i hela Sverige

Söderberg & Partners är Sveriges ledande fristående rådgivare och förmedlare av
försäkringar och finansiella produkter. Vi har tillgång till Nordens största fristående
analysavdelning, vilken dagligen följer försäkringsbolagen, bankerna, fondbolagen
och investmentbankerna ur ett produktperspektiv. Söderberg & Partners-koncernen har ca 1000 medarbetare.

Söderberg & Partners har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang och intresse för sina respektive arbetsområden. Detta skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer. Vi söker, och premierar, medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.

Gillar du administration och service? Studerar du och söker ett kvalificerat extrajobb?

Söderberg & Partners i Sundsvall söker en noggrann och serviceinriktad administratör till ett av våra team inom företagsförsäkringar / SAK-försäkring.

Som administratör inom SAK så arbetar du med den administrativa delen av våra upphandlade försäkringslösningar inom motor, företag och vd - och styrelseansvarsförsäkring. Du får följa hela kedjan från offert och teckning av försäkringen, till hantering av fakturering samt utskick av försäkringshandlingar. Arbetet sker i nära samarbete med våra erfarna administratörer och du fungerar även som support till förmedlarna i de olika försäkringslösningarna och är länken till våra försäkringsgivare. Vi söker dig som är öppen och har en förmåga att skapa goda relationer.

Arbetstiderna är flexibla men vi vill att du har möjlighet att arbeta ca 15 - 20 timmar/vecka på dagtid.  Söderberg & Partners är en lösningsinriktad organisation där vi samarbetar och hjälper varandra, samtidigt som medarbetarna har stort eget ansvar och självständigt driver sina arbetsuppgifter framåt. Kommunikationsvägarna är korta och vi är öppna för nya idéer.

Kontoret i Sundsvall är specialiserat på administration, har en glad och positiv atmosfär och består av totalt ca 80 medarbetare. Teamet du ingår i består av tre andra administratörer.

Vi ser gärna att du:

• studerar ekonomi på högskola eller liknande
• är effektiv med sinne för detaljer
• är ansvarsfull, noggrann och flexibel
• är serviceinriktad och strävar efter att ständigt överträffa förväntningar
• har goda kunskaper i Excel

Kunskap och erfarenhet inom administration och försäkring är en fördel, men lika viktigt är att du är hängiven och verkligen vill lära.

Vi rekryterar löpande så registrera gärna CV och personligt brev så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

Tjänstgöringsgrad: Deltid, 15 - 20 timmar/vecka
Placering: Kyrkogatan 22, Sundsvall
Tillträdesdatum: Snarast, efter överenskommelse
Kontaktperson: Ulrika Wall, teamleader, 0761-49 52 09

Varaktighet, arbetstid
Deltid Extrajobb

Publiceringsdatum
2015-10-02

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Söderberg & Partners

Adress
Söderberg & Partners
Box 7785
10396 STOCKHOLM

Kontorsadress
Box 7785 10396 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2459755

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Söderberg & Partners

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Söderberg & Partners: