Extra person till Reception/Kök

PBK Outsourcing AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PBK Outsourcing AB i Stockholm, Jönköping eller i hela Sverige

Deltidshjälp i Reception och kök

Omfattning ca 2- 3 timmar/per dag

Arbetstid: ca 11.30 - 13.30

Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden

•         Hantera inkommande samtal

•         Hantera post och kontorsmaterial

•         Enklare administrationsuppgifter; registrering, skapa listor mm.

•         Ta emot och hjälpa kunder och besökare tillrätta

•         Allehanda kontorsgöromål

•         Köksgöromål: tömma diskmaskin och hålla ordning i köket

Din roll är viktig för kontorets samtliga medarbetare, men även för våra kunder. Du har ett tätt samarbete med alla medarbetare på kontoret. Du rapporterar direkt till IT-chefen.

Bakgrund

Du är en självgående och serviceinriktad person. Du har gymnasiekompetens, talar och skriver svenska obehindrat samt har goda kunskaper i engelska. Du hanterar MS Office dagligen utan problem och är positivt inställd till att lära dig vårt växelsystem.

Personliga Egenskaper

Vi söker dig som kan prioritera, vara noggrann och sköta ditt arbete självständigt. Du är lyhörd, positiv och ansvarstagande. Du ser vad som behöver göras och ser till att det blir gjort. Du har ett trevligt, vänligt och professionellt bemötande!

Publiceringsdatum
2012-04-05

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tidsbegränsad anställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
bengt thurn, IT-chef, 08-50611626

Företag
PBK Outsourcing AB

Adress
PBK Outsourcing AB
Box 1126
11181 Stockholm

Jobbnummer
1208316

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PBK Outsourcing AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PBK Outsourcing AB: